sobota, 14 marca 2015

Dobre ksiązki podróżnicze i nie tylko: Seria 'Naokoło Świata"

Seria 'Naokoło Świata" - Iskry (1956-1994) i seria 'Dookoła Świata' Muza (1995-1998)

 

Książki podróżnicze to kolejna moja pasja. Napisałam już o dwóch książkach pana Koperskiego w poście z 1 marca 2015, ale jako człowiek zorganizowany i systematyczny swoją lekturę podróżniczą rozpoczęłam od serii książek 'Naokoło Świata' , wydawanych w latach 1956-1994 przez Iskry, a następnie kontynuowanych w latach 1995-1998 przez  Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.  w serii zwanej 'Dokoła Świata'. Książki łatwo są widoczne w bibliotekach, bo z daleka widać piękne białe grzbiety. 
Seria ta to gwarancja dobrej lektury. Wciąż czytana, wciąż lubiana. 
Na zdjęciu powyżej widzimy panią Krystynę Goldbergową, twórczynię serii.

W ramach tej serii w latach 2013-2014, które na blogu podsumowuję, przeczytałam 45 książek. Jest to zaledwie mały wycinek całej serii, ale nie sposób przeczytać wszystkiego. 
W następnych dniach zamieszczę podsumowanie według mojej oceny. Proszę o cierpliwość. Na razie zapraszam do wpisywania się. Może macie ulubionego autora? Może znacie te książki? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...