wtorek, 21 kwietnia 2015

Mały jubileusz bloga.

Mój blog trwa już 2 miesiące i jest czytany. Czytałam jakiś raport o blogach, z którego wynikało, że krytyczne są pierwsze 3 miesiące. To jeszcze miesiąc, a potem już z górki.... Cieszę się z tego bardzo . Pozdrawiam Was serdecznie i zapowiadam mnóstwo książek do recenzji. Jeszcze nawet 10% z ostatnich dwóch lat nie opisałam.
W najbliższym czasie pewnie będzie zamieszanie książkowe, czyli misz-masz, bo czytam różne rzeczy.
Mam nadzieję, że dam radę, a Was zaciekawię. Jeśli macie ochotę to się wpisujcie. Że czytacie.
Dla was piosenka i kwiatek, bo bez zainteresowania czytelników na nic zda się moje pisanie.

Proszę kliknąć tu: https://www.youtube.com/watch?v=RBpuIym1F6w

12 komentarzy:

  1. Życzę kolejnych miesięcy blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości i niech Ci się dobrze pisze przez kolejne miesiące i lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki w dalszym pisaniu recenzji! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych miesięcy blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie, wielkie gratulacje! A kryzysy przychodzą co jakiś czas, najważniejsza jest pasja! I tego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :))
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytamy, czytamy i trzymamy kciuki....
    Almos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...