czwartek, 16 lipca 2015

Co kupiłam wczoraj w księgarni? Czyli jak to przez pół dnia byłam w siódmym niebie.

Rzadko kiedy publikuję posty o zakupach książkowych, bo i kupuję książki nieczęsto. Wczoraj miałam czas, więc odbyłam wędrówkę po księgarniach i punktach sprzedaży książek. Miałam okazję pooglądać 'Księgi Jakubowe' w wydaniu książkowym, 'Wschód', 'Szczygła', 'Szum', 'Angoli' i tak dalej. 
Ostatecznie dokonałam 4 małych zakupów w Taniej Książce: 
Jest to Marii Kuncewiczowej książka wspomnieniowa "Notatki włoskie. Przezrocza',
Juana Gabriela Vesqueza 'Sekretna historia Costaguany'
oraz dwie książki o ziołach i roślinach leczniczych: 
'Leki z ogrodu' Jadwigi Górnickiej i 'Egzotyczne rośliny lecznicze w domu i w ogrodzie' Teresy Lewkowicz-Mosiej. Oto one: 
















Przy okazji zobaczyłam, że ukazało się nowe wydanie 'Aliantów' Abramowa-Newerly'ego, a w koszach w którymś sklepie jest dostępna w przystępnej cenie książka 'Nieprzyzwoite' Elviry Seminary. O tych książkach napiszę niedługo, bo są wspaniałe. W tym koszu na okładce znalazłam wreszcie dane o tej autorce. Dowiedziałam się, że jest Włoszką, nie Polką. 

Szkoda, że nie mogłam wykupić całej księgarni.... 

Na koniec zdjęcie mojej zakwitniętej malwy, jak już wróciłam na swoją kwietną wioskę:

13 komentarzy:

  1. Piękne książki :) zakupy się udały. Ciekawi mnie książka o roślinach.
    Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są świetne. Był duży wybór książek o roślinach, kolorowych i mniej kolorowych. Ostatecznie wybrałam dwie mniej barwne, ale bardzo rzetelne. Jest w nich dużo konkretnych informacji. I w dodatku dają duży rabat. Zadowolona jestem z zakupów.

      Usuń
  2. Ładny kolor ma ta malwa. U mnie w tym roku czarne są, zasadzone rok temu, a te zeszłoroczne, z pełnym kwiatem dopiero zabierają się do wiązania pąków. Tak myślę, że to one, bo coś ciężko przezimowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaliśmy je od takiej znajomej. Nie wiedzieliśmy jakie będą kolory, a tu takie ładne. Też się cieszę.

      Usuń
  3. Nic nie uszczęśliwia tak, jak książki :) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam chyba z pięć książek Kuncewiczowej, którą zaliczam do moich ulubionych polskich autorek, ale "Notatki włoskie" nigdy nie wpadły w moje ręce. To na pewno będzie ciekawa, pięknie napisana książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że również nie znałam tej książki. Okazuje się, że to są wspomnienia. Sądzę, ze to wartościowa książka.

      Usuń
  5. Każdy by chciał wykupić całą księgarnie, jak idę do do księgarni i mam sobie wybrać jedną książkę to dostaje szału i jak tu wybrać najlepszą. Gratuluję udanych zakupów :)
    Pozdrawiam ciepło.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zakupy zawsze cieszą :) Gdy wchodzę do księgarni to zawsze mi mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Są wspaniałe. Pisałam już rozmówczyni to powyżej, że szukałam czegoś rzetelnego o ziołach. Wybór był duży. Wahałam się pomiędzy pięknymi stronicami a rzetelną informacją i w sumie wybrałam dobrze. To dobre książki i w dużej przecenie.

      Usuń
  8. Ja też zawsze po zdobyciu nowych książek, chodzę cały dzień z "bananem" na twarzy. To jest szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję udanych zakupów i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...