środa, 15 lipca 2015

Mariusz Szczygieł 'Kaprysik. Damskie historie'

Znalezione obrazy dla zapytania kaprysik. damskie historie Obiecałam Wam wczoraj jeszcze jedną książkę pana Szczygła i jest. Lektura krótka, bo liczy 191 stron. Ale bardzo ciekawa. To historie kobiet.  Na swojej stronie (http://www.mariuszszczygiel.com.pl/585,kaprysik) autor mówi, że są o 'kobiecym niespełnieniu i 'tajemniczym niedosycie'. 
I tak chyba jest. 
Książka z roku 2010, wydana przez wydawnictwo Agora  S.A.
Oto moja krótka opinia: 
Słyszałam, że Mariusz Szczygieł jest świetnym reportażystą. Postanowiłam to sprawdzić,ale i zacząć od książki innej, niż jego czołowe dzieło. Znalazłam 'Kaprysik'. Książeczka mała, ale pełna treści. Taka kwintesencja kobiecości. Reportaże dały mi do myślenia i rozbawiły. Styl autora jest niewidoczny, głos oddaje bohaterkom i bohaterom.
Polecam. 
8 gwiazdek

1 komentarz:

  1. Ja mam właśnie w domu reportaże Szczygła i to od nich chcę zacząć swoją przygodę z tym autorem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...