czwartek, 30 lipca 2015

O kilku ciekawych audycjach radiowych

Znalezione obrazy dla zapytania odbiorniki radiowe retroZnalezione obrazy dla zapytania odbiorniki radiowe retro
Witam Czytelników!
Zamierzałam dzisiaj zamieścić zaległa recenzję reportażu, ale po 'wejściu' dziś na Internet i stwierdzeniu, że mam czas na wysłuchanie zaległego artykułu z Polskiego Radia, weszłam na stronę internetową radia i znalazłam masę wywiadów z pisarzami i audycji o pisarzach. I do ich wysłuchania chciałam Was zachęcić.

1. Po pierwsze:
Znalezione obrazy dla zapytania swietłana aliksijewicz
Rozmowa ze Swietłaną Aleksijewicz pod tytułem 'Swietłana Aleksijewicz: wszyscy wróciliśmy do kuchni'

2. Po drugie: 

Znalezione obrazy dla zapytania Włodzimierz Odojewski
O Włodzimierzu Odojewskim pod tytułem "Włodzimierz Odojewski - polski Marcel Proust"
 

 3. Po trzecie
                                                                       
O Wojciechu Jagielskim pod tytułem 'Wojciech Jagielski: nie mam odwagi pisać o Polsce"

4. Po czwarte:
                                                           Znalezione obrazy dla zapytania zadie smith
O Zadie Smith pod tytułem 'Zadie Smith: nie chcę cofać się w czasie"


5. Po piąte
Znalezione obrazy dla zapytania herbjørg wassmo

To koniecznie muszę wysłuchać!!!!!!!!!!! O Herbjørg Wassmo pod tytułem 'Herbjørg Wassmo. 'Niczego w tej książce sobie nie odmawiam'

6. Po szóste:
 Grzech w 'Boskiej Komedii'. Nawet Dante mdleje'

7. Po siódme:
                                                  Okładka książki Księżyc nad Bretanią
O książce, której nie znałam, ale tytuł tego artykułu zachęca mnie do jej szukania.
 'Księżyc nad Bretanią' - magiczny romans o przemijaniu. 


8. Po ósme
                                                             Znalezione obrazy dla zapytania maria pawlikowska jasnorzewska
To już zachęta dla Was, bo ja tej audycji słuchałam bezpośrednio. Rozmowa z  panią Martą Podgórnik o twórczości Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, w której dyskutuje z pojmowaniem tej poetki jako poetki kobiecej, ale poetki filozoficznej, uniwersalnej. Tytuł: 'Umiała zawrzeć miłość i śmierć w jednym wierszu'.

ps. 
 Pewnie popełniłam kryptoreklamę Polskiego Radia, ale piszę bloga o literaturze, więc zwracam uwagę nie tylko na książki, ale i na solidne audycje o książkach i o pisarzach, poetach. 
Miłego słuchania. 

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie ta kryptoreklama

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że popełniasz taką reklamę. To lubię i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...