sobota, 25 lipca 2015

Stosik wakacyjny


Kochani moi czytelnicy,
Wczoraj znów serce zabiło mi mocniej....  Więc natychmiast sfotografowałam obiekt bicia serca i piszę Wam. No więc listonosz przyniósł mi paczkę z książkami. Wiecie jak to jest! 
Oto ona, oto one:  
 


 

Prawda, że są śliczne? Już się nie mogę doczekać, kiedy je przeczytam. Skończyło mi się miejsce na półce, musiałam wygospodarować nową, ale czegoż się nie robi dla książek. 
Ale zanim zacznę je czytać, chcę skończyć czytać to oto wielkie dzieło:
To piękny prezent od koleżanki. I treść i forma graficzna, w wykonaniu wydawnictwa Znak, budzą mój zachwyt. 
Ponadto na mojej półce oczekują te oto książki:













Harper Lee czeka od 2004 roku, ale teraz, w związku z ukazaniem się nowej książki, znajdę czas na przeczytanie. Gdyby ktoś miał audiobook po angielsku, to proszę o PW. 
Miłego weekendu kochane moliki!



17 komentarzy:

  1. Wspaniały stosik. Ja mam chęć na ,,Dziecko śniegu"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest!!!!!!!!!!!!!!! I słyszałam rekomendację, że to wspaniała książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam chęci na nic ze stosiku, choć The blind assasin brzmi intrygująco :D Czekam więc na recenzję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gotowa jestem oddać książkę po przeczytaniu. Kupiłam ją ze względu na autorkę. A książka obok - to jakaś lekka lektura. Była niedroga, więc kupiłam ją ze względu na okładkę.

      Usuń
  4. Wow, takie paczki zawsze cieszą. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Chętnie wszystkie bym Ci zabrała :)
    Chyba musisz kupić nowy regał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 'montera', więc może zrobi ten regał?

      Usuń
  6. Przyjemnej lektury :) "Dziecko śniegu" też posiadam i w niedługim czasie zabiorę się za lekturę tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się niezła uczta literacka... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. A mi aż serce podskoczyło z radości!

      Dopiero po wrzuceniu zdjęć do laptopa zauważyłam, że Psiesio wlazł mi w kadr jako 'background'.

      Usuń
  10. Przyjemnej lektury! Mnie najbardziej zastanawia Twoja opinia na temat Atwood - książki nie czytałam, a mam zamiar trochę bliżej przyjrzeć się twórczości tej autorki. No i oczywiście "Zabić drozda" - kocham tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ciekawa pisarka. Znam 'Penelopiadę' i 'Kobietę do zjedzenia'. Kompletnie nie wiem czego się spodziewać po 'Ślepym zabójcy'.

      Usuń
  11. Fantastyczny stosik :) Obyś miała jak najwięcej czasu by się nim delektować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...