wtorek, 22 września 2015

Jesień - uchwycona aparatem, zapisana wierszem... Cóż, żegnaj, lecie.

Jesień, mamy jesień, i to trzeba utrwalić postem. Nie lubię tej pory roku, ale cóż, z naturą nie wygrasz. 
Szukałam wierszy na ten temat i moje żale i niechęć do jesieni chyba najbardziej podziela ks. Jan Twardowski:

'Sześć pór roku'

Jest w Polsce sześć pór roku
chyba więcej nie ma
przedwiośnie
wiosna
lato
dwie jesienie
jedna ze złotem ucieka
w drugiej kalosz przecieka
i zima


Poza tym znalazłam coś na youtube:

"Przyszła jesień" - Ela Celejewska

I to, piosenka, którą przypomnieli mi słuchacze radia:
 Krzysztof Klenczon - Jesień idzie przez park  

 
 I moje zdjęcia:

 Kwiaty jeszcze dają z siebie wszytko:






 Ale już widać suche liście, już kolory się zmieniają:











A lato pożegnano tak, na ludowo i z polską fantazją - dożynki





A już pod koniec sierpnia przyroda wiedziała, co się stanie:
 I na koniec mój piesio - bo lubię:










4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten wiersz Twardowskiego, jest piękny i prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudności:)!! PS dziękuję za konkursową odpowiedź:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...