środa, 30 września 2015

Konkurs! Do wygrania 'Notatki geologa' Andrzeja Śliwy

KONKURS

Jedna z trzech książek Andrzeja Śliwy 'Notatki geologa' do wygrania!


KONKURS
Wraz z autorem organizujemy konkurs. Do rozdania są  trzy egzemplarze książki 'Notatki geologa', której recenzję zamieściłam: Andrzej Śliwa 'Notatki geologa. Szmaragdy, złoto i...smak przygody'.
Zachęcam też do przeczytania wywiadu z autorem: Wywiad z Andrzejem Śliwą

Regulamin konkursu:

1.     Organizatorem konkursu jestem ja, czyli autorka bloga: literackie-zamieszanie.blogspot.
2. Fundatorem nagród jest autor 'Notatek geologa' pan Andrzej Śliwa.

2.   Do wygrania trzy egzemplarze książki: 'Notatki geologa. Szmaragdy, złoto i ... smak przygody'

3.    Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wpisanie w komentarzu pod tym postem chęć uczestnictwa w konkursie, podanie swojego adresu mailowego oraz niku, pod którym obserwuje się bloga.

4. Należy dodać baner konkursu na swoją stronę i podać link tej strony.
5. W konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby, które posiadają adres korespondencyjny w Polsce.

5.     Konkurs trwa od 30.09. do 15.10.2015 godz. 23:59

6.    Trójka zwycięzców zostanie wyłowiona drogą losowania w przeciągu trzech dni od daty zakończenia konkursu.

7.     Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową (na podany wcześniej adres). Jeśli w ciągu 7 dni nie otrzymam odpowiedzi zwrotnej, nastąpi wybór innego laureata.

8.    Zgłoszenie do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu

Serdecznie zapraszam do zabawy!
Powodzenia!

11 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam do zabawy !!!! Lubię takie książki, gdzie zapisane są autentyczne przeżycia autora. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Dodaj mój baner itd. To mój pierwszy konkurs.

      Usuń
  2. Zgłaszam się - mój adres e-mail: idudzinskaantkowiak@gmail.com, obserwuję jako Izabelka, banerek dodany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    nick: Urszula Mizielińska
    mail: urszula256@gmail.com
    baner umieszczony na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się chętnie, literatura podróżnicza to mój ulubiony gatunek :)
    nick: Alicja P.
    mail: alkatraz007@o2.pl
    baner na blogu - http://alicjamagdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się z kolejnego wpisu. Książki czekają.

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj :) chętnie przyłączę się do konkursu ze względu na moją "geologiczną przeszłość" studencką ;)
    nick: Anna Dobrzyńska
    mail: anna.dobrzy@wp.pl
    baner: kraina-bezsennosci.blog.pl

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,
    Zgłaszam się do konkursu - zabawy :-)
    nick: Dumeras
    mail: dumeras@gmail.com
    baner: nie mam bloga, olaboga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie szkodzi.
    Witam w moich skromnych progach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...