czwartek, 24 września 2015

Listonosz o mnie nie zapomina...... - nowe nabytki książkowe

Witam ciepło w ten piękny już jesienny poranek!

Ostatnio listonosz o mnie pamiętał, co zaowocowało nowymi książkami. Miałam troszkę szczęścia ostatnio, wygrałam 3 konkursy. 
Ale zacznę od kolejnego słowniczka 'monolingual', który kupiłam. Porwany z lekka, ale jest bardzo dobry do czytania angielskich powieści:






 Tak jak wspomniałam, wygrałam ostatnio trzy konkursy. Na razie przyszły dwie książki.
Oto one:

Piękny, monumentalny tom  o Janie Karskim. Znakomita pamiątka i zaszczyt dla mojej półki. 
Oprócz tego powieść o wilkach i Karkonoszach z podpisem autora. To wygrana z bloga http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/:
 

 A trzecią jest trzeci tom sagi o Malowniczem  pt. 'Tajemnica bzów'. Ciągle czekam na książkę. Już miesiąc!!!! Był to konkurs na portalu lubimyczytać. Zabawne, bo w zeszłym roku wygrałam drugi tom 'Wymarzony czas'. Książka opatrzona była dedykacją autorki. Wspaniała pamiątka.  Wypada mi więc szukać konkursu na pierwszy tom. Albo ubłagać autorkę? 

Tajemnica bzów

 Poza tym reportaż Wydawnicwa Czarnego, nowość:
 


 I książka, której gorąco patronuję. Ukazała się miesiąc temu. Jutro będzie recenzja. Autor zgodził się na wywiad, i negocjuję konkurs dla Was:

 

 

 


I kilka zakładek:
  Moja ulubiona:

 I inne:



9 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych !!!! Widzę same interesujące pozycje !!! Ja zamierzam kupić część drugą "Malowniczego" Magdaleny Kordel, bo czasem chce się przeczytać coś lekkiego. Czy wiesz może, gdzie najlepiej szukać książek anglojęzycznych do poczytania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w okolicznym szmateksie. :) Ale i księgarnia Polanglo miała ciekawe książki.

      Usuń
  3. Gratuluję wspaniałych wygranych. Książką Pana Śliwy już mam u siebie i niebawem będę ją czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko z dumą postawić na półce, oczywiście po przeczytaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności! :) Aż nie mogę się napatrzeć :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły łup;) Książka z autografem to nie byle co.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...