sobota, 12 września 2015

Nowe książki - czyli bicie serca na widok kuriera.....

Dzisiaj miał być post o Bergmanie albo o Mary Wastmacott, a okazało się, że mam przyjemność pochwalić się Wam nabytkami książkowymi. Kurier wczoraj przyniósł! 
Kto kocha książki tak jak ja wie, jaka to frajda. 
Oto książki:




W jednej z książek znalazłam milutką zakładkę:

 


 Poza tym, na ten tydzień mam 3 ebooki, jeszcze z zimy:
Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia, ale wykonałam je o świcie. 

Chcę się też pochwalić niespodziewaną wygraną w konkursie lubimyczytać:
Jan Karski. Jedno życie. Kompletna historia. Tom 1 (1914-1939) MADAGASKAR - Jacek Skowroński



Na koniec mały czerwony bukiecik. Mój: 
 




11 komentarzy:

  1. Mogę tylko życzyć przyjemnej lektury i dużej ilości wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z tym czasem trafiłaś w sedno. Może raniutko, albo przed północą?!

      Usuń
  2. AuroraB Książki i bukiecik piękne, zakładka też mi się podoba, bo ja osobiście jestem "zakładkowcem" - zbieram zakładki, nawet mam kilka własnoręcznie zrobionych z wiszącymi kaboszonami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajki, które zdarzyły się naprawdę ogromnie mnie kuszą :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i zacznę od nich. Jest tam o Jagiellonkach, co mnie cieszy. Choć i 'Dowód' kusi.

      Usuń
  4. Kurier widząc zadowolenie na Twojej twarzy, pewnie sam się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak. To jest wspaniała rzecz, taka paka.

      Usuń
  5. W pełni podzielam Twoją radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe książki, miłej lektury! I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe książki to zawsze radość ;) Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki paczki to ja rozumiem:) Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...