wtorek, 13 października 2015

Stosik październikowy.....

 Witam!
Aż mnie rozsadza od wiadomości, z którymi chcę się z Wami podzielić, i nie będą to informacje o oświadczeniach, listach otwartych, czy coś takiego. Od jakiegoś czasu żyję pozytywnie, a przynajmniej ktoś mnie do tego namawia. Mówi mi: po co się kłócić, trzeba być w dobrym humorze! No a co wprawia Mola w dobry humor? DWIE RZECZY! Koperta bąbelkowa z książką albo piękne zdjęcia tzw. łona natury. 
Dla porządku dzisiaj napiszę o książkach, a jutro albo pojutrze o jesieni. Bo zdjęcia mi się dezaktualizują.....
Na początek moje tegoroczne półeczki:



W październiku 'miałam fuksa', bo wygrałam dwukrotnie u Kominka, i to prawie dzień po dniu. Najpierw:

 

 z zakładką:


Dwa dni później wylosowałam 'białą kartę', czyli niespodziankę. Tym razem Kominek dał swoją dedykację:

 
 




Tak mi się to spodobało, że miałam nadzieję na wyniki konkursu Kartka z Powstania. Niestety, wygrali lepsi, a może na szczęście. 

Dostałam też tę wyczekiwaną książkę 'Tajemnica bzów'. To mam już dwa tomy serii. Brakuje mi pierwszego. 
A ostatnio te oto dwie książki. W twardych oprawach, pięknie szyte. Jedna z zakładką:
 

Nie chwaliłam się dotychczas na blogu, ale posiadam czytnik. I mp3-kę też. Na czytniku również nowe nabytki elektroniczne. Teraz tylko rozciągnąć dobę:

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych! Stosik konkretny, tyle wspaniałości, będziesz mieć, co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kominkowych wygranych - ja nigdy nie mam tyle szczęścia ;) życzę zaczytanego października!

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle czytelniczej radości, aż zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych i takich pięknych zdobyczy :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych :) Ścieżki północy mnie kuszą, choć też trochę przerażają ;) Te nagrodzone książki nie zawsze do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Wyznanie Agaty' było zaskoczeniem. Nie zam tej książki, ale na lubimyczytać piszą, że dobra. No to można spróbować się przekonać.

      Usuń
  6. Same wspaniałości! Przymierzam się do zakupu "Ścieżek...". Dodatkowo kusisz czytnikiem - od jakiegoś czasu rozważam tę inwestycję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie żałuję, że kupiłam. Ja akurat zdecydowałam się na czytnik, który odtwarza filmy avi, ma mp3-kę i czytnik zdjęć.
      Ale do książek to dobra sprawa. Nie mówię, że na okrągło, ale czasami.

      Usuń
  7. Gratulację, zawsze to miło wygrać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych! Piękne zdobycze, życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...