czwartek, 5 listopada 2015

Mój blog i Znak.com.pl zapraszają na wielką akcję blogerską. Rekomentujemy książki

 Niedawno dostałam zaproszenie do przyłączenia się do bardzo ciekawej akcji organizowanej przez Znak.com.pl i stronę Book-me-a-cookie.

http://dzieciakiwformie.pl/wp-content/uploads/2013/04/logo_RGB-przez-Kopiowanie-25.png















Akcja jest wspaniała, bo polega na stworzeniu mojej personalnej 'wish-listy'  książek na daną okazję. 
Wybrałam dwie okazje, które nadejdą tuż tuż. Pierwsza to coraz popularniejszy Japoński Dzień Singla, obchodzony tam jedenastego listopada. Japońscy single obdarowują się tam prezentami. Więc i w Polsce można by? Polecam książki, które są zawsze miłym prezentem. Singlem byłam długo, więc wiem, że pula zainteresowań jest szeroka: książki o świecie, literatura drążąca człowieka albo historię, albo po prostu dobra sensacja. Ja proponuję następujące książki, wszystkie dostępne na stronie znak.com.pl: 



 A tutaj ta sama lista z bardziej widocznymi tytułami:

 

 Zaraz po tym Dniu Singla, jak powiada mój telefoniczny Kalendarzyk Świąt Nietypowych, 14 listopada przypada Dzień Seniora. Według badać Biblioteki Narodowej jest to najmniej czytająca grupa w Polsce. 
I tak jak obserwuję wśród znajomych osób to nieprawdą jest, że czytają oni tylko romanse. Są to osoby o różnorodnych zainteresowaniach, o wielkiej ciekawości świata, osoby, które często wreszcie mają czas dla siebie. Są mężczyźni i kobiety, osoby o różnorodnych zapatrywaniach i potrzebach czytelniczych. Wybrałam więc dla nich książki różnorodne: lekkie i poważne (a wierzę, że 'Szum' zainteresuje ambitne osoby) i jeden poradnik, w którym jest osobny rozdział dedykowany seniorom.....  Książki są dostępne na stronie znak.com.pl: 

 To samo z lepiej widocznymi tytułami:

 Zapraszam i polecam!

10 komentarzy:

  1. Świetna akcja :D Japoński dzień singla podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o takim dniu jak Japoński Dzień Singla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dowiedziałam się o tym z programu Galileo.

      Usuń
  3. Genialna akcja :) Wiesz może, czy każdy może się przyłączyć, czy jedynie "wybrańcy"? :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie tej akcji napisała do mnie administratorka strony Book-me-a-cookie.
      To ona wybierała blogi. Nawet nie wiem kto jeszcze. Wiem, ze jest nas 15-ro. Może napisz do Niej?

      Usuń
  4. Fajna akcja :) I zgadzam się z tym, że seniorzy niekoniecznie czytają tylko romanse - to chyba jakiś stereotyp.
    A co do listy książek, prawie wszystkie bym pochłonęła, kilka z nich jest na mojej liście do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna akcja. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna akcja. Ciekawe zrobiłaś listy. A "Smażone zielone pomidory" moim zdaniem powinny znaleźć się na każdej liście. Nie tylko na Twoich dwóch, ale na każdej w ogóle :)
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  7. Z książek dla singla (którym jestem) chciałabym jedynie bajki przeczytać... Poza tym, nie ma rzeczy "w moim stylu".

    Książki z okazji dnia seniora, z myślą np. o babci, musiałyby być książki historyczne (zwłaszcza romanse) i wielkim drukiem.

    Sprawdziłam ten japoński dzień singla, bo coś mi się wierzyć nie chciało. Japońska Wikipedia twierdzi, że dzień singla (a raczej panny/kawalera) popularny jest wśród młodzieży chińskiej. https://ja.wikipedia.org/wiki/%E5%85%89%E6%A3%8D%E7%AF%80

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, Dziękuję za sprawdzenie. Wykonałaś robotę, należącą do mnie.

      Jeśli chodzi o seniorów to ja myślałam o grupie 60+, a to jest jeszcze grupa pracująca zawodowo. Nawet zastanawiam się, czy ich to nie urazi? Ale opierałam się na znajomych swoich rodziców i swoich. Oni bardzo lubię sensację itd.
      Najwięcej obaw miałam jeśli chodzi o Tulli, ale zaryzykowałam.

      A tego chińskiego linku nie ogarniam ;( Nawet nie jestem w stanie znaleźć przycisku tłumacz.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...