niedziela, 7 lutego 2016

Nominacja Liebster Blog Award - odpowiadam na pytania Elilayi

Do Liebster Blog Award tym razem nominowała mnie Elilaya z bloga Wypacykowana Elilaya.  

Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na jedenaście pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła, Następnie również wyróżnia innych blogerów, informuje ich o tym wyróżnieniu i zadaje jedenaście pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

 Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

Pytania:
1. Czego najbardziej się boisz / obawiasz? 

Oj, ja to w ogóle jestem jak ten garnek strachu z rekolekcji ojca Szustaka. Boję się o rodzinę, boję się, że o Polskę itd.Samotności się boję. Wariatów na drodze się boję. To bardzo osobiste pytanie. 

2. Kto jest Twoim ulubionym polskim muzykiem? 
Lubię Dżem, ale słucham tego tylko w czasach smutków. Z ostatnich lat fajna jest Margaret i Rafał Brzozowki. Piękny głos ma też Janusz Radek: Ja jestem Roman, miłości oman, ja jestem Roman, o którym śnisz, a gdy na jawie przed tobą stanę.....

3. Czy jesteś przesądny/a? 
Tak, a dziś rano drogę przebiegł mi czarny kot z persią czarną kitą!!!!!

4. Czego najbardziej żałujesz? 
Straconych szans na rozwój zawodowy żałuję. Parę razy odmówiłam ciekawych ofert, a one się nie powtórzyły. 

5. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu ? 
Aktualnie rodzina i to, żeby móc być szczęśliwą na co dzień. W to szczęście wliczam bezpieczeństwo, stabilizację i czytanie książek.

6. Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałbyś / chciałabyś mieć? 
Nie wiem, może taką płachtę niewidkę, jaką miał Frodo? Mogłabym się podkraść do swoich wrogów i podsłuchać co mówią, gdy mnie nie ma. 

7. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham Elvisa, Julio Iglesiasa, Louisa Armstronga, opery i muzyki poważnej w zależności od nastroju. 

8. Czy wierzysz w zjawiska paranormalne? 
Nie. Chociaż może tak. Wierzę w sny i takie tam. 

9. Czy wierzysz w reinkarnację? 
Nie. Jestem katoliczką, wierzę, że będę się pławić na łonie Abrahama.

10. Co było najlepszą rzeczą, jaką w życiu zjadłeś/łaś? 
Coś słodkiego. Jakiś tort albo coś. 

11. Jakie jest Twoje hobby?  
Czytam namiętnie, potem namiętnie piszę o tym na blogu. Uzależniłam się też od korespondowania. 

Nie nominuję nikogo, żeby nie irytować bliźnich.

8 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię muzykę Dżemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chyba zaraz sobie nawet włączę :)

      Usuń
  2. Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania :) i jeśli kiedyś mnie jeszcze nominują, to mogę już Cię nie irytować więcej pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że mnie irytujesz, ani że mnie irytują, ale że się ludzie irytują. A to różnica. Ja się cieszę, że o mnie pamiętają.
      Zresztą, już 2 razy nominowałam 11 osób. Zasób mniejszych blogów mi się skończył.

      Usuń
    2. Luuuuzik. Ja wiem, że tak nie napisałaś :) sobie zażartowałam z tego co napisałaś po prostu, bo zdałam sobie sprawę, że też może ludzi irytować takie coś :)
      A zawsze można nominować te same osoby jeszcze raz :)

      Usuń
    3. Pomyślałam, że napiszę, żeby ktoś nie pomyślał, że mnie to denerwuje. Oj, myślę, że przyjdą następne tagi.

      A Twoje pytania były takie psychoanalityczne. Aż siadłam nad nimi i pomyślałam nad sobą.

      Usuń
  3. Ja też jestem typem, który wielu rzeczy się boi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To dobrze, że nie jestem sama w tych swoich strachach.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...