środa, 9 marca 2016

Pani Dorota Gąsiorowska na blogu pani Kordel - o odpowiedzi na moje - między innymi pytania - polecam

   Dzień dobry,
Miało być o pewniej fascynatce latania sprzed lat, ale znalazłam wreszcie wywiad z panią Dorotą Gąsiorowską na blogu pani Kordel. Fascynatka latania będzie więc innym razem.  Parę dni temu autorka serii książek o Malowniczem i Uroczysku umożliwiła nam, blogerom zadanie pytań autorce 'Primabaleriny'. I ja zadałam trzy: 
1. Chcę się zapytać o Ukrainę i Krym jako miejsce akcji. Czy przed napisaniem tej książki Pani odwiedzała te miejsca? Bo powieść sprawia wrażenie, że zna je Pani dobrze. 
2. W Pani książkach bardzo często występują ludzie związani ze sztuką. Czy jest to zgodne i z Pani zainteresowaniami? 
3. Jaki jest Pani ulubiony pisarz lub książka?

Bardzo mi miło i cieszę się, że otrzymałam odpowiedzi na te pytania oraz mogłam przeczytać pytania i odpowiedzi innych. Zapraszam na blog pani Kordel: 
http://magdalenakordel.blogspot.com/2016/03/makatkowy-wywiad-czyli-primabaleriny.html

 Przy okazji przypomnę, że pisałam już o książkach pani Gąsiorowskiej:

Dorota Gąsiorowska 'Marzenie Łucji'

Dorota Gąsiorowska 'Primabalerina'


Pozdrawiam i miłego dnia.
ps. Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam moderacja komentarzy? Ale bez tego nawet swoich własnych nie mogłąm edytować. Zresztą, jeśli nie będzie wulgaryzmów, ani komentarzy kwalifilujących się pod znieważanie ludzi i grup etnicznych to zamierzam puszczać je jak je napisaliście. 

Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Moderacja bywa konieczna - nie chodzi o cenzurę, a o wyrzucanie komentarzy, które są spamem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...