sobota, 2 kwietnia 2016

Wisława Szymborska 'Wiersze' - krótki przegląd

Znalezione obrazy dla zapytania Wisława SzymborskaPrawdę mówiąc, dopiero teraz poezja pani Szymborskiej naprawdę do mnie dotarła. Czytałam sobie te wiersze, żeby znaleźć ciekawe i z duszy mej płynące wiersze na bloga, ale znalazłam coś więcej. Znalazłam mądrość wobec dylematów, jakie ciążą na świadomości człowieka myślącego. Pojawia się podmiot liryczny, człowiek, kobieta, która chce zachować wartości podstawowe. Zło nazywać złem, dobro dobrem, nienawiść odrzeć z ideologii i pośród burz i zawirowań dziejącej się historii zachować siebie, miłość, taką mała prywatną i zachować poezję oraz radość tworzenia. 
 Znalezione obrazy dla zapytania Wisława SzymborskaZnalezione obrazy dla zapytania Wisława Szymborska Znalezione obrazy dla zapytania Wisława Szymborska
 Znalezione obrazy dla zapytania Wisława SzymborskaZnalezione obrazy dla zapytania Wisława Szymborska
Jestem wdzięczna noblistce za te wiersze, które pomagają żyć, które pomagają nie spsieć do reszty.




Dziwi Was forma zdjęć? Tak, zapisałam je sobie na czytnik. Bo i nowocześnie można czytać poezję.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...