poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Stosik kwietniowy i podsumowanie marca

Witam Was serdecznie już w kwietniu. 
Ani się obejrzałam, a już jest tydzień po Wielkanocy. Taki oto koszyczek otrzymaliśmy od znajomej. Zastanawiamy się, jak ona to robi tymi paluszkami. Baranek - kupiony, a pisankę wykonał mój chrześniak w ubiegłym roku i przywiózł jako prezent. Miał wówczas 6 lat, więc trzeba docenić gest:

W życiu mym powoli rusza machina weselna i stres, żeby wszystko spiąć do kupy, ale nie o tym miałam pisać. Miałam pisać o stosiku. 
Zapowiadało się kiepsko. Pamiętacie pewnie poprzedni pusty stosik? No to od tego czasu dostałam to: 
 Pisałam Wam, że wygrałam książkę na LubimyCzytać i czekam na nią. No więc przyszła. To wielka lektura! Dodali zakładkę, co kocham.
Przed świętami stosik wyglądał więc następująco:



Tyrmanda przeczytałam w Wielki Piątek i byłoby już pusto, ale los jest mi łaskawy. Mam to: 
Z zakładką. :) Jakieś pół roku temu walczyłam o tę książkę na konkursie blogowym, Nie udało się. Ale jednak mam. Czytałam ją, świetna jest. Niestety wczoraj nie skończyłam, bo dopadła mnie choroba gardła. Leczę się tym co się da, głównie czosnkiem z miodem i mlekiem i ibupromem na wygrzanie. Więc nie czytałam wieczorem, tylko poszłam się wygrzewać. Ale dziś zamierzam skończyć czytać. Ciekawa jestem dalszych losów bohaterów. Dziś święto, więc nie pójdę kopać ogródka.....
 Dodałam Vasqueza, którego kupiłam w Taniej Książce jeszcze latem. Komuś zmokła ta książka, więc kosztowała 3 złote. Jestem mocno ciekawa jej. 

No w ubiegłym tygodniu los obdarzył mnie trzema wymarzonymi książkami. I mam stosik: 




W kwestii podsumowania marca jest to moje pierwsze podsumowanie. Przeczytałam 12 książek i
1 audiobook (linki w tytule):

  Melchior Wańkowicz 'Ziele na kraterze'

A książki to:

 Paul Thoroux 'Ostatni pociąg do zona verde. Lądem z Kapsztadu do Angoli'   

   Hanna Dikta 'We troje'

  Lise Dion 'Tajemnica niebieskiego kufra'

  Sy Montgomery 'Podróż różowych delfinów. Wyprawa do Amazonii'  

Janina Lesiak 'Wspomnienie o Cecylii, smutnej królowej' 

  Tomasz Kowalski 'Mędrzec kaźni'

John Galsworthy 'Posiadacz' ('Saga rodu Forsyte'ów' tom pierwszy) 

Leon Knabit OSB, Łukasz Wojtusik, fot. Adam Golec 'Dusza z ciała wyleciała. Rozmowy o śmierci i nie tylko'   

 Zośka Papużanka 'On'

Leopold Tyrmand 'Tyrmand Warszawski' 

 Lloyd C. Douglas 'Szata'

  Poza tym powstały dwa wspaniałe wywiady z pisarzami:

http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/03/wywiad-z-janina-lesiak-autorka.html

http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/03/wywiad-z-przemysawem-zuchowskim-autorem.html

Zapraszam.

Każda w jakiś  sposób utkwiła w mojej pamięci. Poza tym obejrzałam 'Papuszę' i po raz kolejny Trylogię 'Millenium', bez ostatniej części, bo to przede mną. Również 'Pasję' i 4 Marple z Rutherford. Będzie post. 

Jest więc dobrze, mój mózg 'ma' oderwanie się od tego co jest. Świat fantazji porywa. 

 Pozdrawiam, 

Izabela Łęcka









9 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytałabym "Afgańską perłę", a Golachowski też do mnie dotarł. Zapowiada się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a koszyczek faktycznie świetny!

      Usuń
    2. To dobrze, że Golachowski dotarł ;)

      Usuń
  2. Wow, świetne wyniki, zwłaszcza przy przygotowaniach do wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem książki Cię kochają....
    Obawiam się, że jak już powiesz tak to już kochany wyegzekwuje czas dla siebie i łatwo nie będzie. Więc ciesz się jeszcze wolnym czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mówi, że nie zabierze czasu. Ale na pewno pojawią się nowe obowiązki. Zobaczymy.

      Usuń
  4. "Afgańska perła" od dawna mnie kusi. Piękne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj o niej napiszę, ale świetna jest.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...