środa, 18 maja 2016

Wydawnictwo MG zaprasza na spotkania z Autorami podczas Warszawskich Targów Książki

Dziś mam przyjemność przedstawić Wam zaproszenie na Warszawskie Targi Książki od Wydawnictwa MG, z którym współpracuję jako recenzentka. Oto szczegóły:



Ja niestety nie mogę pojechać do Warszawy, ale bardzo chciałabym tam być, bo większość książek tych autorów zrecenzowałam i mam na półce. Szczególnie chciałabym otrzymać autografy od: pani Janiny Lesiak, pana Michała Piedziewicza, Tomasza Kowalskiego, pani Elżbiety Wichrowskiej  i pani Joanny M. Chmielewskiej.

Mówiłam przecież przed chwilą, że lubię i cenię sobie książki MG, bo są różnorodne, często zaskakujące i zahaczające o ważne tematy oraz o historię albo klasykę literatury, co uwielbiam.

A Wy? Kto pojedzie na targi?

Pozdrawiam
Izabela Łęcka

4 komentarze:

  1. Niestety na Targi do Warszawy mi nie po drodze, wydawnictwo MG dopiero odkrywam, i na spotkanie z Tomaszem Kowalskim chętnie bym się wybrała. Może odwiedzi Kraków w październiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak przebiega odkrywanie? Polecam Ci wiele książek od nich, czyli z MG, ale z ostatnich najbardziej "Wspomnienie o Cecylii', bo to wyjątkowa książka w literaturze polskiej. Coś nowego, feministycznego.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To jest inna pisarka, Joanna M., nazwisko po mężu. Napisała kilka książek, w tym bardzo fajną o Szklarskiej Porębie, którą recenzowałam. Napisała w niej, że wielu czytelników myli ją z nieboszczką i na spotkania idzie z 'Lesiem'.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...