czwartek, 5 maja 2016

Wygrana w konkursie - nowy Pilipiuk jest mój ;) 'Litr ciekłego ołowiu' w moich łapkach

Ostatnio listonosz przynosi mi jedynie rachunki. Książek prawie nie. W konkursach mi się nie wiedzie. 
Ale wielką i miłą niespodziankę otrzymałam wczoraj, a dowiedziałam się o niej w poniedziałek.

Był konkurs na blogu Cuddle up with a good book:

 
Książki pana Pilipiuka uwielbiam, bo wprowadzają mój mózg w wyższy poziom abstrakcji i śmiania się ze wszystkiego.  No i wygrałam!!!!!!
Oto paczuszka:

 Jak widać Marta Pyznar, autorka bloga dołączyła Magic stars i prześliczny magnes na lodówkę z Krakowem! Może on być też zakładką. Będzie magnesem, gdy tylko kupimy własną lodówkę.


A to foto z książek Pilipiuka. 

Bardzo się cieszę i aż mi serce krwawi, że nie mogę rzucić się na książkę już!!!!!! 

Dziękuję!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję! Świetny dodatek w postaci magnesu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej się cieszę, że sprawiłam Ci tyle radości. Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianki książkowe są zawsze miłe a dodatki mile widziane.
    A Pilipiuk jest mi zupełnie nieznany....Może poszukam coś w bibliotece, by się dowiedzieć jak pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę zacząć od Wędrowycza. Innych jeszcze nie czytałam, więc nie mogę rekomendować. Ten autor posługuje się groteską, ironią i wyższym poziomem absurdu. Według mnie ma wielki talent.

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje! Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...