poniedziałek, 20 czerwca 2016

A jednak czerwcowy stosik...

Dzień dobry Kochani,
Zarzekałam się, że stosisko majowe (http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/06/stosik-i-podsumowa-nie-maja-i-koszulka.html) będzie ostatnim stosem przed 2 lipca, a jednak jak ta żaba, która się zarzekała, nie wytrzymałam. I oto w minionym tygodniu otrzymałam 3 wspaniałe książki, z których dwie są ciągiem dalszym serii.
Dość pisania. Oto te książki:

Jak widać, mam drugą część powieści gdyńskiej Michała Piedziewcza. W pierwszej, 'Dżokerze' pozostałam z niewiadomą. Teraz się dowiem, jak potoczyły się losy Łucji. Na blogu Malineczki http://cudownyswiatksiazek3.blogspot.com wygrałam najnowszą część serii o Malowniczem. Serie wyglądają teraz tak:
Mam też wreszcie książkę 'Droga do domu', sagę afrykańską, z której się bardzo cieszę i nie mogę się doczekać aż ją przeczytam:

Z zakładką:


Na pierwszym zdjęciu widać było parę młodą. To moje dzieło, efekt stresu i posiadania kawałka koronki z sukni. Potem postanowiłam dorobić pannie młodej męża. Efekt pokazuję wam, bo jesteście cudownymi odbiorcami i nie będziecie się śmiać z nieudolnej krawcowej:



I na tle książek, na tle pierwszej części biblioteczki:

Pozostałe stoją w stosach. Czekają na półki:
Pozdrawiam,
Wasza Łęcka, prawie Wokulska

14 komentarzy:

  1. Super te laleczki! Ja bym tak nie potrafiła. Ta afrykańska saga mnie zaciekawiła, choć z książkami pani Kordel też bym się zapoznała :) Świetną biblioteczkę masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile książek!!! Aż miło patrzeć na te stosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że doczekałaś się "Drogi do domu" i pokazałaś nam swój drugi talent... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i ja się cieszę. Piękne, twarde wydanie.

      Usuń
  4. Ekstra lalki, ale oczywiście książki najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biblioteczka Ci się rozrasta w postępie geometrycznym.
    Zawsze podziwiam osoby z talentami....będziesz dzieciaczkom sama laki tworzyć....czyż to nie wspaniałe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie poszerzyć dom ;)
      Ja już jako dziecko szyłam lalkom ubranka. Teraz te chińskie ubranka dla lalek to 'lichota', naprawdę kiepskie wykonanie. Nogami bym lepsze uszyła.

      Usuń
  6. Czekam na Twoją recenzję "Drogi do domu" kusi mnie ta książka, ale do końca nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to będzie fajna książka. Z miesiąc na nią czekałam.

      Usuń
  7. Czytałam "Tajemnicę bzów".
    A tak z innej beczki- kiedyś miałam plakat z tymi aniołkami nad łóżkiem ;) Stare dzieje, ale fajnie sobie to przypomnieć ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Co się spodobała 'Tajemnica bzów"?

      Aniołki Rafaela są wspaniałe. Lubię malarstwo z tej epoki.

      Usuń
  8. Ta para laleczek to ślub bierze chyba w Holandii ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał Szpak też ma piękne włosy.
      A tak na serio to nie ma laleczek męskich. Nie wymyślili.

      Usuń
  9. Jeeej, ale super laleczki :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...