środa, 15 czerwca 2016

Książki w radiu i zaporoszenie od MG

Pewnie zauważyliście, że lubię sobie posłuchać książek w dobrym wykonaniu. Ostatnio przeglądałam archiwum książek na antenie ze strony www.polskieradio.pl i dokopałam się do trzech niesamowitych propozycji.
Pierwsza to fragmenty książki 'Respect. Życie Arethy Franklin"Davida Ritza, czytane w Dwójce przez Krzysztofa Gosztyłę:
Znalezione obrazy dla zapytania Respect Ritz
Książkę czytałam już jesienią ubiegłego roku. Oto link do mojej recenzji: David Ritz 'Respect. Życie Arethy Franklin').
ale posłuchanie jej fragmentów ponownie w wykonaniu mojego ukochanego lektora było bardzo ciekawe. 


Następna książka, którą czytano na antenie Dwójki, to 'Tyrmand Warszawski' Leopolda Tyrmanda, czytany przez Grzegorza Małeckiego:
http://www.polskieradio.pl/211/3843/Artykul/1608645,Tyrmand-warszawski

Książkę tę niedawno czytałam i powrót do niej wydał mi się atrakcyjny:
Leopold Tyrmand 'Tyrmand Warszawski'
Znalezione obrazy dla zapytania Tyrmand Warszawski

Trzecia książka - również w Dwójce - to 'Na nieludzkiej ziemi' Józefa Czapskiego, czytana we fragmentach przez Adama Ferency'ego, aktora i świetnego lektora:
 http://www.polskieradio.pl/211/3843/Artykul/1605966,Na-nieludzkiej-ziemi
Znalezione obrazy dla zapytania Na nieludzkiej ziemi

 Książkę bardzo chcę przeczytać, ale dotychczas brakowało mi na nią czasu. Mam nadzieję, że jest cały audiobook w tym wykonaniu.

Na koniec, podaję zaproszenie od wydawnictwa MG na Imieniny Jana Kochanowskiego. Brzmi fascynująco. Oto szczegóły:

 Zachęcam.
Wasza czoraz bardziej zestresowana Izabela Łęcka

2 komentarze:

  1. Baw się dobrze na imprezie u Jana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią usiadłabym pod lipą, ale nie mogę. Mam nadzieję, że ktoś z czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...