wtorek, 28 czerwca 2016

Lato na klombie, maj w sercu i Tuwim

Dzień dobry,
U mnie lato, wszystko kwitnie. To co na wokół oddaje to co w środku ;)





Taki wiersz wybrałam Juliana Tuwima, bo on pięknie pisał o kwiatkach, listkach i miłości:
Zmęczony burz szaleństwem, jak statek pijany,
Już niczego nie pragnę, jeno wielkiej ciszy
I kogoś, kto zrozumie mój żal nienazwany,
Kogoś, kto mą bezsłowną tęsknotę usłyszy;

Kogoś, kto jasną duszą życie mi przepoi,
Iżbym w spokoju bożym wypoczął po męce,
Kogoś, kto rozszalałe serce uspokoi,
Kładąc na moje oczy miłosierne ręce.

Idę po szczęście swoje. Po ciszę. Do kogo?
Którędy? Ach, jak ślepiec! Zwyczajnie - przed siebie.
I wiem, że zawsze trafię, którą pójdę drogą,
Bo wszystkie moje drogi prowadzą do Ciebie.
 
A tutaj piosenka dla Was: 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczny wpis i piękne kwiaty :) W sam raz do porannej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu kwiatów ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzięki temu nagromadzeniu kolorów, robi się jakoś cieplej w sercu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też lubię takie kwietne zdjęcia. A ta burza kolorów to tylko mała część przy domu, duma mojej mamy.
      Na nasturcje namówiłam ja. Te niebieskie to prezent. Gdzieś też jest lawenda, ale nie wiemy czy to te białe kwiatki....
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...