czwartek, 30 czerwca 2016

Przedślubnie i poetycko. Karol Wojtyła

Kochani,
Bardzo ważne wydarzenie u mnie, więc proszę Was o kilkudniową cierpliwość Post będzie już we wtorek rano, ale proszę o wyrozumiałość, bo znów będzie Naokoło Świata... Ale zaplanowałam książki o Ameryce i o innuitach, więc może Was to zaciekawi. Chcę skończyć w lipcu pisanie o Naokoło Świata. Ale już prawie kończę książkę kosmiczną i zaczęłam audiobook 'Singer. Pejzaże pamięci' i pół półki do recenzji. Może dam radę. Na razie inne sprawy.


Taki wiersz Karola Wojtyły, który mnie przy sobie zatrzymał:


Pozdrawiam i przepraszam Was blogerzy za to, że na razie nie mam kiedy czytać nowe Wasze posty. 
Do przyszłego tygodnia.

18 komentarzy:

  1. Załatwiaj te inne sprawy i wracaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemnicza jesteś, ale my i tak wiemy, co się święci ! Oby wszystko się udało ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest po i się udało. GOście bawili się dobrze, a przynajmniej tak mówią. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Powodzenia i wszystkiego naj... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już po stresie! Wspaniałe przeżycie!
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Niech ten dzień będzie najpiękniejszym dla Ciebie......pozostawi niezatarte wrażenia.
    Co tam blog w obliczu takiego wydarzenia......którego szkoda, że nie możemy oglądać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już po. Było wspaniale. Jeszcze mamy urwanie głowy, ale te chwile były niesamowite. Obrzęd przejścia..... Rzeczywiście.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!
    Nam wczoraj stuknelo 10 lat... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo gratuluję. Dziękuję. Kurczę, jest super ;)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko poszło zgodnie z planem! Czekam na wieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super! Goście się dobrze bawili, my też. A suknia do pralni, jeszcze przed sesją. Dobrze, ze własna. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wracaj, bo mam coś dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, mnie też za kilka tygodni to czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to przeżyłam. Super, ale stres jest spory.
      Weź dobre buty na zmianę. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...