środa, 29 czerwca 2016

Wizyty listonosza i nowe książki

Dzień dobry, 
Oto efekt wizyt listonosza z ostatnich dni. Niespodziewanie przyszły książki, które bardzo chcę przeczytać, 
nagroda w konkursie blogowym, na którą polowałam chyba z pół roku oraz kartki ślubne.

 






 I wczoraj taka paczuszka, z książkami, które sobie wypatrzyłam w księgarni internetowej grupy Helion:


 To są kolorowanki odstresowujące, drugie jakie posiadam. Bardzo są zmyślne i całe o kotach. Autorką jest ponoć gliwicka autorka:
A to jest ta nagroda z bloga Blog kulturalny  :



 To ta wyczekiwana pół roku książka:




Więc mam czytania po uszy! ;)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. "Miejsce na ziemi" ma piękną oprawę! "Rozmyślania" także mnie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło, że nagroda sprawiła Ci tyle uciechy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo myślę, że to mądra książka, która coś mi wniesie do światopoglądu, a nigdzie jej nie widziałam poza Twoim blogiem.
      Dziękuję.

      Usuń
  3. No i takie nagrody to rozumiem:) Może nie jest to samochód, ale przynajmniej szansa wygranej była większa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jakoś zakodowane w podświadomości, że zawsze się cieszę na wizytę listonosza. Nie wiem czemu ale jakoś pozytywnie mi się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, ile różnych książek. Życzę udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !!! Ciekawe lektury i ładne karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. A jedna jest ręcznie robiona. A pisałam Ci, że nie spodziewam się takich kartek.

      Usuń
  7. Gratuluję wygrane :) Faktycznie będziesz miała, co czytać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...