piątek, 8 lipca 2016

Audiobook 'Shantaram' w audiobooku. Ekskluzywne wydanie.

Dzień dobry,
Jak pewnie pamiętacie, czytałam już i recenzowałam książkę Gregory'ego Davida Robertsa 'Shantaram' o przygodach Australijczyka w Indiach? Książkę opartą na biografii autora? 
Oto link do mojej recenzji: 

Otóż ogłaszam, że ukazał się audiobook 'Shantaram' w wykonaniu Filipa Kosiora. Można go kupić na stronie internetowej CDP.pl od 14 czerwca. TO 40 godzin słuchania.
Ja ten audiobook już mam i mogę powiedzieć, że naprawdę uzupełnia mi książkę, gdyż jest wspaniale oprawiony, zawiera mapę Indii wraz z zaznaczonymi miejscami oraz niespodziankę, czyli zapach Indii.... 
Oto zdjęcia:

1 komentarz:

  1. Przydałby mi się teraz taki audiobook, bo mam ręce zajęte, więc czytać nie mogę, ale czasu na słuchanie mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...