czwartek, 28 lipca 2016

Kolorowanka dla dorosłych i dla całej rodziny: Joanna Star Czupryniak 'Koty dziwaki. Odstresowująca książka dla całej rodziny"

 Do kolorowanek dla dorosłych mam stosunek pozytywny. Mam nawet jedną, od Pascala. Cechuje ją dokładność. Jeden rysunek wystarczał mi na całą audycję 'Moje książki' - jeszcze gdy taka audycja była o normalnej porze. (nieważne, nie schodźmy na tematy niewygodne...)
Kolorowanka ukazała się 18 marca 2016 roku. Autorka jest gliwiczanką, a z profilu na Facebooku można zobaczyć, iż rękodzieło jest jej pasją....
Pojawiła się możliwość posiadania tejże kolorowanko-łamigłówki, więc się ucieszyłam. Książka wykonana została starannie i posiada myśl przewodnią: koty. 
 Mamy rysunki małe, pełne szczegółów i duże, które można kolorować plamami. Są uzupełnianki, wypełnianki, labirynty. 
Jednym słowem wybór ćwiczeń jaki 'kserowałabym' zerówkowiczom na ostatnią lekcję, gdy wszyscy są zmęczeni. Miałam z tego wiele frajdy i sama - przygotowując się do tego posta - wypełniłam dwie strony:



Można dostrzec w książce grupy tematyczne, takie rozdziały: Ziemia, Rozrywka, Sztuka i kultura,
Nauka i technika, Hyde park. Kolorowankę można więc oglądać i ją dyskutować. Jest dobrze dopracowana i bardzo ciekawa, a przy tym - kocia. 
Polecam.
Oceniłam ją na 8 gwiazdek
Za kolorowankę dziękuję grupie wydawniczej i księgarni internetowej Helion:
 Polecam
 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...