piątek, 22 lipca 2016

'Shantaram' Robertsa jako audiobook! Lektura na wakacje.



O 'Shantaram' Gregory'ego Davida Robertsa pisałam już 3 marca 2016 roku w poście, który obecnie jest najczęściej czytanym postem. To tak na marginesie. 
Oto ta recenzja:
Kto zechce, niech sięgnie. Nie będę się powtarzać. Napiszę, że książka spodobała mi się, że oceniłam ją na 8 gwiazdek, że wydała mi się niesamowicie dynamiczna, że podejmuje problem biedy na świecie i niesprawiedliwości, że warto jest ją przeczytać, bo choć zajmuje ponad 800 stron maczkiem, to czyta się ją jednym tchem.

Jakoś tak ze dwa dni przed moim weselem, akurat, gdy przyczepialiśmy balony na sali, przyszła do mnie paczka z audiobookiem 'Shantaram'.  Zawierała dwie płyty CD z 40 godzinami nagrania, mapę Indii z miejscami z Shantaram z opisami, kod dostępu do wersji mp3 oraz prezent od CDP, czyli zapach Shantaram, wkładkę zapachową, która pachnie mi w pokoju już ze dwa tygodnie. Całość jest utrzymana w kolorystyce książki:

Audiobook czyta Filip Kosior, aktor nowego pokolenia: 

Filip Kosior
 Czyta starannie i z piękną dykcją, ale dynamicznie, w sam raz do tej książki. Po pięciu miesiącach powróciłam więc do tej magicznej opowieści o Indiach i Prabakerze i wsiąkłam. Wsiąkłam w historię ponownie, a nawet bardziej niż po raz pierwszy, krojąc ogórki....
Teraz już ponownie, słucham 'Shantaram' delektując się zapachami Indii i magią tej opowieści. Audiobook jest świetną propozycją na wakacje. 40 godzin nagrania wystarczy na podróż do Australii i  z powrotem!
Gorąco polecam miłośnikom audiobooków i niesłuchających. Myślę, że 'Shantaram' to dobra opcja na pierwszy audiobook. 

ZA zestaw audiobookowy i możliwość jego wysłuchania dziękuję spółce wydającej gry komputerowe i audiobooki CDP.pl

3 komentarze:

  1. Lubię audiobooki do sprzątania. Podejrzewam, że z taką książką, przy 40 godzinach słuchania, miałabym wypucowany każdy zakamarek domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak słuchałam Pawła Jasienicy. Też było to tak obszerne. To i dom wysprzątałam, i trawę kilka razy wykosiłam....

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...