sobota, 30 lipca 2016

Stosik lipcowy - część druga

Dzień dobry,
Dziś chwalę się Wam małym stosikiem. Okazało się, że lipiec był bardziej obfity w książki niż myślałam. Poza tymi, które Wam pokazywałam w poście: 
 przyszły jeszcze te. 

 Prezentują się całkiem ładnie, prawda?
Poza tym u mnie przeprowadzki książkowe. Obecnie biblioteczka jest podzielona. To tu, to tam, a część książek na emigracji w stolicy. Ale może powrócą do siebie....

A tak poza tym mamy kwitnące lato. Nasuwa mi się cytat z Biblii:
A o odzienie czemu się zbytnio troszczycie? Przypatrzcie się liliom na polu, jak rosną: nie pracują ani przędą. 29 A powiadam wam: nawet Salomon w całym swoim przepychu nie był tak ubrany jak jedna z nich. 30 Jeśli więc ziele na polu, które dziś jest, a jutro do pieca będzie wrzucone, Bóg tak przyodziewa, to czyż nie tym bardziej was, małej wiary? 

Wiersza dziś nie będzie.  Pozdrawiam









 





5 komentarzy:

  1. Piękny ogród!
    Ta książka o podróżnikach mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawa. Napiszę post z fotografiami z tej książki. Jest pięknie wydana, a zdjęcia w niej są unikatowe. Podróżnicy też ciekawi.

      Usuń
  2. Super stosik, zapowiadają się kolejne przyjemne dni z lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Drzewa pychy"...to coś dla mnie ...na razie wyciągnęłam z półki jego "Ortodoksję".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...