poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca

Dzień dobry,
Dziś podsumowanie lipca. Było tylko 6 książek, bo pierwszą połowę lipca i całą końcówkę czerwca miałam zajętą. Dopiero 12 lipca przeczytałam 'Białą Rikę' Magdaleny Parys. Potem przeczytałam jeszcze 3 książki papierowe - recenzenckie, wysłuchałam jednego audiobooka i przeczytałam jeden ebook. Właściwie to kończyłam go dziś o 5 rano. Staram się to nadrobić, czyli przeczytać te wszystkie książki do recenzji, które mam, nie mówiąc już o książkach, które od roku albo dwóch planuję przeczytać, ale troszkę nie wyrabiam się. Za to czytam dokładniej i z uwagą. Zobaczymy czy wydawnictwa nie stracą do mnie cierpliwości....
No więc oto moje lektury z lipca:
https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/magdalena-parys-biaa-rika-tozsamosc.html, 8 gwiazdek
https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/dariusz-bugalski-wirus-o-polsce-i.html, 3 gwiazdki
Okładka książki Singer. Pejzaże pamięci
https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/agata-tuszynska-singer-pejzaze-pamieci.html, 10 gwiazdek

LOGO MG nowe
https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/maria-rodziewiczowna-lato-lesnych-ludzi.html, 7 gwiazdek

https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/yaa-gyasi-droga-do-domu-rodzinna-saga.html, 9 gwiazdek
Okładka książki Z Wietnamu do Polski. Opowieść córki mandaryna
Książkę opiszę jutro. Ocenię ją wysoko.

 Zrecenzowałam również audiobook Shantaram:

https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/shantaram-robertsa-jako-audiobook.html
 oraz kolorowankę:
https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/07/kolorowanka-dla-dorosych-i-dla-caej.html

 Zakończyłam też pisanie o Naokoło Świata. Podsumowanie dopiero powstaje. 
Ale staram się jakoś godzić obowiązki rodzinne i hobby. Doszłam do wniosku, że gdy ograniczę do minimum plotkowanie z sąsiadkami pod płotem, to zostaje mi więcej czasu na książki bez uszczerbku dla obowiązków.
Aha, założyłam facebooka osobistego i to zdecydowanie zjadacz czasu.

Pozdrawiam,
Izabela Łęcka-Wokulska 
ps. Zauważyliście zmianę nazwiska z pseudonimu? Wyszłam za mąż tak w życiu, więc doszłam do wniosku, że trzeba zaktualizować pseudonim. Radziłam się jednej pisarki. Poradziła mi, że Wokulski by się ucieszył.....



13 komentarzy:

  1. Sześć książek to i tak dużo...ja za mąż nie wychodziłam a przeczytałam tylko trzy i pół.....ha,ha.
    Wokulski chciał się ożenić z Łęcką, ale pewno na dobre by mu to nie wyszło....ale Ty swojego Wokulskiego kochasz więc będzie super....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam tak wrednego charakteru co Łęcka. Nie jestem zarozumiała tak jak ona. 'Sama nie wiedziała czego chce'... Wybrałam ten pseudonim ze względu na jej stan cywilny.... Szukałam 'singielek' w literaturze. Do wyboru miałam też bohaterki 'Nad Niemnem'. Ale ostatecznie zdecydowałam się na Łęcką.

      Usuń
  2. Bloger chyba zjadł mi komentarz. W każdym razie, Wokulski bardzo by się cieszył. A ja mam w planach na sierpień, kilka książek, które czytałaś, mam nadzieję, że zachwycą. Wspaniałego sierpnia Ci życzę, a cudownego bycia razem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie książki mam w planach z tych wyżej wymienionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wyszłam za mąż, zaraz wracam...". Bardzo duże zmiany w tym lipcu, ale mam nadzieję, że znajdziesz czas na czytanie i pisanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Troszkę to wymaga organizacji, ale okazało się, że jest to wykonalne. Pisać i czytać muszę, bo jest to część mojego mózgu. Imperatyw wewnętrzny.

      Usuń
  5. Bardzo zazdroszczę Ci lektury książki " Droga do domu". Bardzo chcę ją przeczytać ale niestety nie mam jej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zazdroszczę Ci lektury książki " Droga do domu". Bardzo chcę ją przeczytać ale niestety nie mam jej.

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Droga do domu' czeka już na przeczytanie, nie wiem tylko kiedy.
    Gratuluję zamążpójścia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...