wtorek, 30 sierpnia 2016

Stosiki, czyli znów mi przybyło....

Dzień dobry,
Dziś post z serii, jaką uwielbiam, bo o książkach, jakie mi przybyły. Oto one:

A teraz po kolei od dołu:
Efekt wizyty w Taniej Książce. Jak to ja, postanowiłam wybrać sobie książki, jakich nigdzie indziej nie spotkałam, ani na blogach, ani w Internecie, nigdzie. To one. Dwie:

 Następnie dwie nowości z Marginesów:

 Nowości z MG, w tym oczekiwana przeze mnie nowa książka pani Janiny Lesiak o Annie Jagiellonce:

 I jeszcze raz widok stosiku z książkami z półki:

A na półce z tyłu od prawej widać książki do czytania zaraz, już, natychmiast. Większość już Wam pokazywałam, oprócz tej, nowości od Helion.pl:
A Wam jak się podoba mój stosik?

13 komentarzy:

  1. Podoba, podoba, najbardziej "Najlepsze chwile w życiu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam intuicję, że będzie to książka mocno budująca i ciepła.

      Usuń
  2. O, Edith Wharton! Nie znam tego tytułu. To coś nowego czy też nowe tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo nie znam tej autorki, ale wydawnictwo napisało 'Po raz pierwszy w Polsce!" Więc chyba książka nie była tłumaczona.

      Usuń
  3. Smakowity stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam „Gileada” dwa lata temu :-) To powieść w formie wspomnień starego pastora. Ciekawa jestem, czy Ci się spodoba. Jeszcze lepszy moim zdaniem jest „Dom nad jeziorem smutku” tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny tytuł! Myślę, że mi się spodoba ta książka, bo lubię powolne, melancholijne książki.

      Usuń
  5. "Boska Florenece" - zazdroszczę. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak jak ja uwielbiasz tę aktorkę? Bo ja tak. I muszę sobie obejrzeć ponownie 'Mamma mia'.

      Usuń
  6. Dwie z Twojego stosika bym podebrała chętnie, oj chętnie. Wharton, bo pisała znakomicie...czytałam to co mam w domu. I Lesiak ...tej Pani jeszcze tą wcześniejszą książkę chętnie bym przeczytała. Muszę popytać o nią w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meryl Streep cenię jako aktorkę, ale nie przepadam za czytaniem biografii osób, o których cokolwiek wiem a jeszcze żyją.

      Usuń
    2. Tak, niebezpieczeństwo jest. Pamiętam swoje obawy, gdy czytałam biografię 'Adele'.
      Mam nadzieję, że książka pani LEsiak będzie dostępna.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...