wtorek, 6 września 2016

100 tysięcy wyświetleń mojego bloga!

Dzień dobry,
Dziś mam wielką przyjemność obwieścić wszem i wobec, iż licznik wejść mojego szanownego bloga przekroczył 100 tys. wejść!!!!! Hura! Dodam, że do dziś opublikowałam 425 postów, wśród których największą popularnością cieszy się ten o 'Shantaram' link (2978 wejść), który przebił post o 'Bałkańskich upiorach' link (1281 wejść), będący przez długi czas najczęściej odwiedzanym postem.
Najczęściej komentują mnie:
Czarne Expresso
Natanna
Alicja P.
Dominika Fijał
Wioleta Sadowska (awiola)

Ale cieszę się z każdego nowego i stałego gościa, a najbardziej z tego, że moje opinie są rozważane przez czytelników, o czym świadczą dyskusje i to, że pamiętacie co czytam, a czego nie. Po prostu istnieję już w kręgu miłośników książek. Dziękuję.

Przekroczył go przed weekendem, a zanim napisałam ten post doszły już kolejne wejścia. Oto stan na teraz, czyli 6 września rano:

 

Ja się cieszę z tej magicznej cyfry. 

Z tej okazji planuję zorganizować konkurs. Nagrodą będą dwie książki. Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam:
 Proszę więc być czujnymi. Pozdrawiam.
Proszę czekać.

15 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu wyświetleń i życzę kolejnych tysięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! To wspaniały wynik! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, mi jeszcze troszkę do tego brakuje. Powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję stworzenia pełnego ciepła miejsca w blogosferze, interesujących postów o książkach, ale nie tylko i życzę by licznik podwoił się w jeszcze szybszym tempie.
    Miło mi było być wyczytaną w poście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jedno zero i będzie milion. Gratuluję i myślę, że te liczby świadczą o tym, że jednak ktoś się interesuje książkami oraz tym, co o nich piszesz. Dzięki za to, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wielkie, wielkie gratulacje! Tyle wyświetleń to naprawdę wielki sukces! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bardzo, bardzo !!! Życzę dalszych sukcesów ( bo niebywale jest to sukces ) na polu czytelniczym i recenzenckim !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne gratulacje!
    To bardzo cieszy, kiedy powiększa się grono miłośników książek, tyle wspaniałych wrażeń, którymi można dzielić się z innymi. :) I jeszcze moja Bookendorfina na zdjęciu się pojawiła, to wielki zaszczyt dla niej, dać się przyłapać w takiej chwili. ;)
    Kolejnych fascynujących książek, radości z czytania i blogowania. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sukcesy zawsze cieszą. Bardzo, bardzo gratuluję. To motywuje, daje poczucie spełnienia i uświadamia, że nasz wkład ma sens. Życzę kolejnych wyświetleń, poczytnych postów i oczywiście ciekawych książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje:) Dalszych sukcesów blogowych życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...