czwartek, 15 września 2016

Audrey Howard 'Rose Alley' - romans historyczny

Rose Alley  Dziś znów będzie post o książce z cyklu 'kupiłam ją kiedyś za grosze, przeczytałam i oddałam'. Do kupna skłoniła mnie okładka - musicie przyznać, urocza, nieprawdaż?
Jest to powieść historyczna angielskiej pisarki. Powieść ukazała się w roku 2006. Jest to jej 33 powieść  (dodam, że nie ostatnia).
Audrey Howard's picture
Audrey Howard, źródło zdjęcia: https://www.fantasticfiction.com/h/audrey-howard/

Sama autorka urodziła się w 1929 roku w Liverpoolu. Była fryzjerką, modelką, sklepową, aż wyjechała do Australii. Tam, w 1984 roku napisała pierwszą powieść, a potem następne.  W 1988 roku  jej powieść 'The Juniper Bush' wygrała the Romantic Novel of the Year Award by the Romantic Novelists' Association, mówiąc po polsku została romansem roku. 
'Rose Alley' to historia  Queenie Logan i jej córki Gillyflower. Akcja rozgrywa się pod koniec XIX wieku podczas prewolucji przemysłowej w Anglii, w Liverpoolu. Queenie urodziła się w slumsach, ale marzy o lepszym życiu. Zdobywa edukację, przez co udaje jej się założyć zakład krawiecki, a nawet zdobyć miłość bogatego młodzieńca. Okazuje się jednak, że ma wroga, który chce zniszczyć wszystko.... 

A oto  moja enigmatyczna, bo jedna z pierwszych napisanych przeze mnie na portalu LubimyCzytać, opinia o tej książce:
 'Nie jestem miłośniczką tego typu literatury, ale całkiem dobrze mi się ją czytało. Romans, dobry na jesienne wieczory'. 
5 gwiazdek

2 komentarze:

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...