czwartek, 8 września 2016

Konkurs z okazji 100 tys. wyświetleń bloga Literackie zamieszanie

Dzień dobry,
Dziś obiecany konkurs. Bardzo mnie cieszy przekroczenie 100 tysięcy wejść. Mam też do rozdania książki, które - myślę - ucieszą niejedno serce. Oto one:

Konkurs trwa od dziś, 8 września 2016 roku do niedzieli 2 października 2016 roku.
Do wygrania są książki:
Pierwsza z nich to Maeve Haran 'Najlepsze chwile w życiu', a druga to :Anny B. Kann 'Barcelona na zawsze'.
Żeby je wygrać, należy odpowiedzieć na moje pytanie konkursowe:
Jaka jest najlepsza chwila w Twoim życiu? 
Proszę napisać pod postem, a ja wybiorę te, które mi się spodobały najbardziej. .
Proszę napisać którą książkę wybieracie. Jeden zwycięzca otrzyma 'Najlepsze chwile w życiu', a drugi: 'Barcelonę na zawsze'. 
Proszę o wpisanie swojego maila pod odpowiedzią i umieszczenie baneru konkursu na swojej stronie.

 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: Literackie zamieszanie
2. Sponsorem nagrody jestem ja, Literackie zamieszanie.

3. Aby wziąć udział w konkursie należy udostępnić baner reklamujący książkę w widocznym miejscu na swojej stronie (blogu, fanpage, instagramie itp.)
4. Konkurs trwa od 8 września 2016 roku do 2 października 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 4 października 2016 roku.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz
Maeve Haran 'Najlepsze chwile w życiu' i Anny B. Kann 'Barcelona na zawsze'.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
 
Powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję! To taka piękna, okrągła liczba :) Oby wejść było jeszcze więcej. A uczestnikom konkursu życzę oczywiście powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję imponujące go wyniku ☺. Biorę udział.
    Odpowiedź: Obawiam się, że moja odpowiedź nie jest oryginalna, ale najpiękniejsza chwila w moim życiu to ta, kiedy urodziłam swoją córkę. Nie można porównać tego z niczym innym w życiużyciu. Żadne uniesienia w życiu osobistym ani sukcesy zawodowe nie są w stanie doskoczyć na ten poziom, na jakim znalazłam się, gdy zobaczyłam swoje dziecko i wreszcie po tylu miesiącach oczekiwania mogłam ją dotknąć, przytulić. A potem przez kolejne miesiące i lata każda nowa rzecz,której się nauczyła, każdy jej sukces mały i duży dopełniają tę porodową ekstazę.
    Baner udostępniłam: m.facebook.com/story.php?story_fbid=125866864535364&id=100013361532754
    Mój e-mail: zaczytanadosamegorana@gmail.com
    Wybieram książkę "Najpiękniejsze chwile w życiu".
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :)
    Właściwie to może się niektórym wydać dziwne a nawet nudne czy głupie, ale moją najpiękniejszą chwilą w życiu była ta, gdy mój brat powiedział słowo "mama". Pewnie zastanawiacie się czemu. Otóż jest on chory. Nie wiadomo właściwie na co, określają to jako zespół wad wrodzonych. Lekarze nie dawali mu dużych szans na przeżycie, chodzić i mówić nie powinien NIGDY. A jednak dziś choć nie mówi, to biega jak szalony. Często psoci, w domu mówimy na niego "diabeł tasmański". Mimo tego, że w życiu miałam wiele cudnych chwil oraz mimo jego niepełnosprawności to właśnie ta chwila gdy powiedział "mama" jest najlepsza. Udowadnia, że nawet niemożliwe może jednak się zdarzyć :)
    Udostępniłam tu: https://plus.google.com/106605785740546666314/posts/ArdxjyByJF6
    Wybieram: "Barcelona na zawsze" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna wypowiedź. I zgłosiłaś się na tę drugą książkę. Cieszę się.

      Usuń
  4. Gratuluję. A w konkursie wezmę udział.
    Najpiękniejsze chwile, to kiedy moja córka przybiega do mnie i krzyczy (najczęściej w miejscach publicznych), "Mamo, mamo, muszę Ci powiedzieć coś bardzo ważnego" "Kocham cię najbardziej na świecie". Takie wyznanie wywołuje uśmiech wszystkich zgromadzonych.

    Wybieram książkę "Najpiękniejsze chwile w życiu".
    e-mail: martapyznar1982@gmail.com
    Podlinkowany banner umieściłam na stronie głównej bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się:)
    Było bardzo dużo takich chwil, osobistych i rodzinnych, ale najlepsza chwila, którą zapamiętałam na całe życie, to pierwsza wizyta w bibliotece i pierwsza samodzielnie przeczytana książka:) Ta książka zapoczątkowała miłość, która trwa do dziś:)
    kki13@interia.pl
    Wybieram "Najpiękniejsze chwile w życiu"
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/katarzyna.iwanczak.92

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...