sobota, 10 września 2016

Ostatnie nabytki ksiażkowe - wrzesień

Dzień dobry!
Dzisiaj napiszę o książkach, którymi los mnie ostatnio pobłogosławił. Jak zwykle bardzo mnie to ucieszyło i choć miejsce na półce mi się kurczy, to i tak się ucieszyłam. 
Najpierw te:
 Jest to kryminał po długim czasie nieczytania kryminałów i książka o tym, czy jesteśmy zadowolone ze swoich ról w życiu :
A do tego przesyłka z pewnej księgarni internetowej, która nazywa się Księgarnia Ludzi Myślących

, a zawiera mnóstwo książek o tematyce, która mnie interesuje: wojna, Wołyń, podróże itd.:
 Książka ukaże się 16 września:
https://xlm.pl/ksiazka/dziewczyny-od-andersa
I książka, która ukazała się miesiąc temu, bo 15 sierpnia, ale już została zauważona na blogach. Porusza tematykę gwałtów przez czerwonoarmistów, tematykę, o której dopiero teraz się mówi, ale o której już wcześniej słyszałam z opowieści dziadków. Sprawa jest potworna i krzywdziła mnóstwo kobiet, mężów, dzieci, więc dobrze, że teraz jest poruszana:
https://xlm.pl/ksiazka/bog-liczy-lzy-kobiet
 Cieszą mnie więc te książki i już podskakuję z radości na myśl o ich czytaniu. Ja tymczasem już prawie kończę bardzo-grubą-książkę:
Obejrzałam film
 http://1.fwcdn.pl/po/55/33/715533/7722529.3.jpg, a planuję obejrzeć: Znaleziony obraz


Mam do skopania cały ogród i w ogóle nie lubię, gdy się kończy lato. 

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Czyli masz co czytać na najbliższy czas. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda nowa książka przynosi molowi radość.
    Masz za mało półek więc pora jakiś regał sobie zorganizować. To nie książek jest za dużo, ale półek za mało...ha,ha...
    Ja mam szczęście, bo córa mi odrestaurowała dwa regały i miejsce się zrobiło. Ten Collins mnie tez intryguje.....ładne wydanie....

    Dobrego tygodnia po pięknej niedzieli Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to masz rację. Po przeniesieniu się na nasze nie mamy jeszcze żadnych regałów. A planuję dwa albo półki. Nie wiem jeszcze.

      Usuń
  3. Szkoda, ze nie da się połączyć czytania z pracą w ogródku. Można wprawdzie słuchać audiobooków, ale wtedy nie słyszymy dźwięków natury. Trzeba to jakoś pogodzić. Mam na półce książkę "nie jesteś sobą". Przez to, że kolejka książek do czytania zrobiła się strasznie długa, to pewnie najpierw przeczytam opinię u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest długa! Zobaczymy która przeczyta wcześniej. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...