czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie sierpnia

Dzień dobry,


W sierpniu przeczytałam o jedną książkę więcej niż w lipcu. Etap czytania 20 książek miesięcznie minął bezpowrotnie, ale i tyle to dużo. Bo dla mnie ważne jest, żeby choć raz dziennie pobyć w oparach literatury.
Oto podsumowanie.
 
Wysłuchałam jednego audiobooka:

Robin Cook 'Sfinks'

 Przeczytałam 5 książek papierowych:

 Umi Sinha 'Miejsce na ziemi'

Michał Piedziewicz 'Domino' 

Tie Ning 'Kobiety w kąpieli' 

Paula McLain 'Okrążyć słońce' 

  Marek Aureliusz 'Rozmyślania'  

Przeczytałam prawie dwa e-booki (prawie, bo ten drugi skończę dzisiaj):

 Anna B. Kann 'Barcelona na zawsze'

Ten drugi e-book to:

Utracone serce Azji

Zrecenzowałam też książki, zawierające praktyczne wskazówki. Jak to moja mama mawia 'do życia':

 Barbara Czaykowska-Kłoś 'Historie kuchenne. O miłości, rodzinie i sile tradycji' 

Anna Maksymiuk-Szymańska 'Co za szycie' i 'Fashion notes' 

 Podsumowałam serię Naokoło Świata:

 http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/08/podsumowanie-serii-naokoo-swiata.html

 Przeprowadziłam dwa wywiady:

http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/08/wywiad-z-hanna-dikta-autorka-powiesci.html

http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/2016/08/wywiad-z-joanna-star-czupryniak-autorka.html

I znów słucham radia, które mówi, a nie tylko puszcza piosenki.

Ogólnie, cieszę się, że jestem z Wami, że pisze o książkach, że mnie czytacie, że wydawnictwa mi wciąż ufają i że choć rano mogę być wśród książek, że się rozrywam intelektualnie. 

Pozdrawiam, 

Łęcka-Wokulska

10 komentarzy:

  1. W sierpniu przeczytałam najmniej książek w roku, pochłonęło mnie lato i jego uroki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sierpień był dla mnie fatalny pod względem książkowym, ale cóż życie wygrało

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tych treści w internecie, a musiałem przetrzepać cały internet w poszukiwaniu czegoś wartościowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wakacje to też czas, kiedy czytam mniej. Zawsze sobie coś zaplanuję, a potem to i tak wychodzi inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie przeczytałam tylko trzy całe książki i żadnej opinii a przecież nie jestem młodą mężatką.
    Radzisz sobie doskonale. I niech dalej tylko tak będzie a będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaję rano i wtedy piszę. Czytam kiedy się da.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...