sobota, 24 września 2016

Stosik, stosisko i jesień

Dzień dobry,
Właściwie to taki sobie, bo robi się coraz zimniej, a ja zimna nie lubię.  Cóż, do Afryki raczej się nie przeprowadzę, więc pora przywyknąć..... 
Oto ostatnie jesienne bukiety:


Takie piękne kolory. Zimą zajrzę do tego posta i zatęsknię za latem.

Ale o książkach miałam pisać. 
Otóż w ostatnim czasie otrzymałam następujące książki:


Jak widać - z zakładką ;)


 Wspaniałe książki:

Razem wygląda to tak:

I tę:
W sumie mam serię, dylogię:

Nie pamiętam, czy pisałam Wam o 'Dziewczynach od Andersa"?
Była jeszcze książka 'Bóg liczy łzy kobiet' w tej samej przesyłce. I ją już przeczytałam:

Ogólnie patrząc na stosik książek do czytania na już, to wygląda on następująco:

Już wstaję o 5 rano, żeby zdążyć, zwijam się jak mrówka. Może zdążę i wreszcie będę mogła napisać RECENZJĘ PREMIEROWĄ.  Ale wszystkie są wspaniałe i nie sposób ich ominąć. 

Pozdrawiam!!!!!!

8 komentarzy:

  1. Ho,ho,ho! Czytania masz na wiele godzin i dni.
    Piękne tytuły.
    Tylko co Twój młody małżonek na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie komentuje. Rozmawialiśmy o tym przed ślubem i ustaliliśmy, że jego hobby i moje hobby są równie ważne. Ja bez czytania uschłabym jak sucha gałązka. Więc wie.

      Usuń
    2. To fajnie. A więc czytaj i pisz.
      Ciekawa jestem tej dylogii Harmon.

      Usuń
  2. MY MAmy zbyt podobny gust literacki i dlatego tak zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak. A ja Tobie Cherezińskiej, więc się równoważy.

      Usuń
  3. Ile wspaniałych książek. Życzę dużo czasu na lekturę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe lektury. Bardzo okazały stos. Byle tylko doby Ci wystarczyło by to wszystko przeczytać. Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...