wtorek, 18 października 2016

Nowe książki i izralski pisarz w Polsce

Oto moje nowe nabytki książkowe. 'Dziewczyny od Andersa' nie są nowe, bo już ponad miesiąc czekają na swoją kolej, ale już są prawie w czytaniu, więc znalazły się w stosiku. 
Do niego dokładam książkę z wczoraj, wygraną w konkursie jubileuszowym na blogu 'Na tropie Agathy":


A tak w ogóle to czytam na blogach, ze chcą zamknąć je. Nie wiem co ja zrobię, ale ostatnio czytanie jest dla mnie próbą niemyślenia o życiu. Nie wiem czy godzi się czytać, gdy są ważniejsze sprawy. 
Zobaczę. Przemyślę. 

Znaleziony obraz
Meir Shalev, źródło zdjęcia: http://alchetron.com/Meir-Shalev-408353-W
Jeszcze informacja o  Meierze  Shalevie, którego „Rosyjski romans” zostanie wznowiony jutro w wydawnictwie Marginesy. Autor będzie gościł w Polsce od przyszłego czwartku do niedzieli (27-30.10). Będzie udzielał wywiadów w Warszawie i Krakowie.
Pozdrawiam,
Izabela Łęcka-Wokulska

8 komentarzy:

  1. Jak to , chcą je zamknąć? Kto i dlaczego??? A czytanie to podstawa do tego, aby dobrze żyć i podejmować właściwe decyzje. Można czytać i zajmować się innymi rzeczami. Jedno nie wyklucza drugiego. Choć nigdy nie ma tyle czasu na czytanie ile by się chciało, to fakt. Jednak całkowicie porzucać czytania nie warto, wręcz nie wolno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie chce się czytać, a czasami chce się czytać, ale brakuje czasu na prowadzenie bloga. To czasochłonne zajęcie. I wymaga regularności, rutyny, a na to czasami człowiek nie ma ochoty.

      Usuń
    2. Przez chwilę myślałam, że odgórnie chcą wam zamknąć blogi;) Rozumiem że pisanie bloga musi być czasochłonne i wymaga poświęceń. Wszystko co wartościowe tego wymaga.. Jak czujesz się zmęczona to zrób sobie wakacje od pisania, ale nie rezygnuj. Ten blog to nie tylko radość dla Twoich czytelników, ale też sposób na tworzenie ciekawej biblioteczki i motywacja do czytania dla Ciebie.

      Usuń
    3. Nie zabraniają nam pisania blogów :)

      Usuń
  2. Stosy rosną, a czas jakoś tak niepokojąco przyspiesza. Sama czekam niecierpliwie na "Rosyjski romans"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrezygnowałam z braku czasu.... Ale mam stare wydanie.
      Mój stosik przekroczył rozsądną liczbę książek, które jestem w stanie przeczytać.

      Usuń
  3. Smutny jest Twój post. Czuć w Twoim tonie rezygnację. A blogowanie ma tylko sens wtedy, gdy daje przyjemność. Po prostu pisz dla przyjemności i nie pisz recenzji, tylko o książkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrafisz wyczuć nastroje :)
    Bo czasami sprawy idą w nie takim kierunku, jak chcieliśmy.....
    Czytać nadal lubię i prowadzić bloga, bo to taki azyl. Może nie poddam się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...