poniedziałek, 3 października 2016

Wyniki konkursu z okazji 100 tys. wyświetleń bloga Literackie zamieszanie

 Dzień dobry,
Konkurs, który ogłosiłam 8 września o północy dobiegł końca. Zgłosiły się 4 osoby. Trzy wybrały książkę 'Najlepsze chwile w życiu', a jedna 'Barcelonę na zawsze'.
 Pytanie konkursowe dotyczyło najlepszej chwili w życiu. Każda z odpowiedzi była niesamowita, szczera i wzruszająca. Dziękuję.
Książka 'Barcelona na zawsze' Anny B. Kann trafi do Sylwii Kobylińskiej za wypowiedź o słowie 'mama" JEŚLI PODA MI SWÓJ ADRES MAILOWY W CIĄGU TRZECH DNI. JEŚLI NIE, WYBIORĘ INNĄ OSOBĘ:

 Właściwie to może się niektórym wydać dziwne a nawet nudne czy głupie, ale moją najpiękniejszą chwilą w życiu była ta, gdy mój brat powiedział słowo "mama". Pewnie zastanawiacie się czemu. Otóż jest on chory. Nie wiadomo właściwie na co, określają to jako zespół wad wrodzonych. Lekarze nie dawali mu dużych szans na przeżycie, chodzić i mówić nie powinien NIGDY. A jednak dziś choć nie mówi, to biega jak szalony. Często psoci, w domu mówimy na niego "diabeł tasmański". Mimo tego, że w życiu miałam wiele cudnych chwil oraz mimo jego niepełnosprawności to właśnie ta chwila gdy powiedział "mama" jest najlepsza. Udowadnia, że nawet niemożliwe może jednak się zdarzyć :)

          I nic nie szkodzi, że była jedyną kandydatką - jej odpowiedź zasłużyła na nagrodę. 


Natomiast na książkę 'Najlepsze chwile w życiu' Meave Haran zgłosiły się cztery osoby. Każda z tych odpowiedzi mi się spodobała, i te o macierzyństwie, i ta o pierwszym doświadczeniu czytelniczym. 
Ale najbardziej do serca trafiła mi odpowiedź Zaczytanej od samego rana:
        Obawiam się, że moja odpowiedź nie jest oryginalna, ale najpiękniejsza chwila w moim życiu to ta, kiedy urodziłam swoją córkę. Nie można porównać tego z niczym innym w życiużyciu. Żadne uniesienia w życiu osobistym ani sukcesy zawodowe nie są w stanie doskoczyć na ten poziom, na jakim znalazłam się, gdy zobaczyłam swoje dziecko i wreszcie po tylu miesiącach oczekiwania mogłam ją dotknąć, przytulić. A potem przez kolejne miesiące i lata każda nowa rzecz,której się nauczyła, każdy jej sukces mały i duży dopełniają tę porodową ekstazę.    

Do  książek dołączę zamojską zakładkę do książek, a wygrane książki wyślę, gdy tylko dostanę Wasze adresy, na pewno w tym tygodniu.

Pozdrawiam i oby doczekać do 200 tysięcy wejść. 


12 komentarzy:

  1. Dziękuję! :)
    Mój adres mejlowy: sylwucha_k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam do Ciebie maila z pytaniem o adres do wysyłki.

      Usuń
  2. Baaaardzo dziękuję i cieszę się ogromnie. A odpowiedź na pytanie konkursowe było arcyprzyjemne :-).
    Życzę osiągnięcia 200 tysięcy w błyskawicznym tempie (i to nie ze względu na konkurs 😉).
    Pozdrawiam,
    Zaczytana do samego rana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam do Ciebie maila z pytaniem o adres do wysyłki.

      Dziękuję za życzenia. Mam nadzieję, że moje posty będą nadal i coraz bardziej przyciągać czytelników. Cieszę się i z tego wyniku, bo czytelnicy są stali, wierni i zainteresowani tym co piszę. O, dziś na przykład odezwał się Pan, który polemizuje z postem o książce historycznej. Czyli czytał i to co napisałam wydało mu się godne poświęcenia swojego czasu na kulturalną polemikę.

      Usuń
    2. Nie doszedł do mnie mail :-(.
      Na wszelki wypadek podaję jeszcze raz adres: zaczytanadosamegorana@gmail.com
      W poście jestem wymieniona jako Zaczytana OD samego rana, a tak naprawdę mój nick to Zaczytana DO samego rana. Może taka sama literówka przytrafiła się w mailu i dlatego nie doszedł ;-).

      Trzymam kciuki za pomyślne życie bloga i wielu wiernych, powracających czytelników :-)

      Usuń
    3. Przepraszam za pomyłkę, u mnie zdarza się to ciągle. Już wysłałam maila i mam nadzieję, że jednak odbierasz pocztę OD samego rana, bo chciałabym przed południem skoczyć na pocztę.

      Usuń
    4. OD rana maile, DO rana książki ;-).

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...