środa, 2 listopada 2016

Podsumowanie października

Lubię ten obrazek niewiadomego pochodzenia.
Witajcie! 
Ten, to Michał Anioł i Stworzenie Świata, wiadomo.
Podsumowanie października.

No więc październik przejechał się po mnie jak czołg Rudy 102 po tych brzózkach z jednego z odcinków 'Czterech pancernych'. 
 https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8t7V2X_0wn46fQVKib4u3tK6i56zDKKX-FFGPy81pNEvlMgE

Znalezione obrazy dla zapytania rudy 102
sceny z filmu (http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/482060-rudy-102-polski-prem/page__st__40)

Ale udało mi się przeczytać 9 książek i wysłuchać jeden audiobook. 

Audiobook to 'Biała Lwica' Mankella, której jeszcze nie zrecenzowałam. Dopiero jak wysłucham do końca 'Mężczyzny, który się uśmiechał', przedstawię Wam te dwie książki razem. 
Książki, które przeczytałam są głównie recenzenckie, ale i tak nie mogę wyczerpać stosu, który cieszył mnie, gdy go dostawałam, a teraz przytłacza swym ogromem. 
Na początku miesiąca skupiłam się na powieściach, fabułach, głównie kobiecych. Potem szukałam czegoś co mi zajmie umysł. Oto te książki:

  David Young 'Stasi i dziecko' - dobra, czekam na dalszy ciąg

 Maeve Haran 'Najlepsze chwile w życiu'

  Michelle Wildgen 'Nie jesteś sobą'  

 Izabela Sowa 'Tymczasem'

 Amy Harmon 'Pieśń Dawida'

 Amy Harmon 'Prawo Mojżesza'  

Wszystkie powyższe były ciekawe. 

Michel Houellebecq 'Interwencje 2'

   Agnieszka Lewandowska-Kąkol 'Dziewczyny od Andersa'

I książka, którą wygrałam na blogu:

Aleksander Janowski 'Pieprz w oczach czyli podśmiewajki' 

 

Ostatnio obejrzałam  też filmy, które planowałam od dawna: 

'Excentrycy', 'Przesłuchanie', 'Niewinne' i 'I nie było już nikogo'. A także przy okazji 'Alive, dramat w Andach' oraz 'Rasę'.

Mam nadzieję, że czytelnicy, wydawnictwa współpracujące i ja wytrzymam ten kryzys blogowy.  

 

Pozdrawiam,

Iza Łęcka, po mężu Wokulska

12 komentarzy:

  1. Oj, gdybym tylko czytał i oglądał więcej, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten niedosyt - jeśli chodzi o czas i ilość przeczytanych książek - ale wzrok też trzeba szanować, poza tym liczy się też wybór "dobrej" książki, wartościowej, bo według mnie na głupoty nie warto tracić czasu. Tylko niestety sama analiza, zanim się po odpowiednią książkę sięgnie też trochę zajmuje... Błędne kółeczko... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wybór też jest ważny. Analizując przedwstępnie książki można wyłowić te najwybitniejsze i czytać jedną na miesiąc. Ale ja jestem taka, że ciekawi mnie wszystko, albo prawie wszystko. I potem takie stosy. A nie pokazywałam Wam ebooków!

      Usuń
  3. 9...to dużo. Ja przeczytałam całe tylko dwie. Październik był dla mnie jakiś taki nie do czytania...nawet nie wiem dlaczego.
    Przeraża Cię stos, więc nie martw się tym, że wydawnictwa mogą ograniczyć współpracę.....pozbawi Cię to stresu i da czas na co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przez tą pogodę? Zimno, aż się nie chce z domu wychodzić. A muszę zgrabić liście.
      Jeśli chodzi o wydawnictwa, to obecnie bardziej przeraża mnie perspektywa niewywiązania się ze zobowiązania. Ale pewnych rzeczy nie przeskoczę i powoli czytam.

      Usuń
  4. 9 książek to bardzo dobry wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno czytasz więcej. Ale nie będę się porównywać. Książki czytałam codziennie, przynajmniej po kilkanaście stron, czasami o 4 rano, i to się liczy.

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że kryzys blogowy minie, chociaż jakoś go nie widać, bo przecież wpisy się pojawiają. Jednak rozumiem to uczucie, kiedy nie uda się zrealizować wszystkiego, to co sobie zaplanowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo staram się go pokonać i czytać, bo czytanie jest lepsze niż myślenie nad sprawami, na które nie mamy wpływu.
      Poza tym posłuchałam Natanny i po prostu piszę o książkach. Nie wiem, czy jakość recenzji się zmieniła przez to. Tutaj jesteście Wy, znam Was i jest miło. Nie chcę odchodzić.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...