sobota, 17 grudnia 2016

Jessie Burton i jej książki w BBC i inne ogłoszenia

Dzień dobry kochani,
Dziś planowałam napisać o kryminale Edmunda Niziurskiego, który leżał i czekał ponad rok, ale ze względu na ogrom stosów recenzenckich ciągle brakowało mi czasu. Teraz jako tako się wyrabiam i poza tym, chcę wreszcie sprawić sobie przyjemność czytelniczą, a co jest przyjemniejsze niż książka retro, o której wszyscy zapomnieli? 
Ale nie zdążyłam przeczytać, bo zostało mi kilkanaście stron. I dowiem się w końcu o co chodziło z tymi manekinami....
 

Okładka
Jessie Burton
Jakieś 2 tygodnie temu Wydawnictwo Literackie przesłało mi maile z ciekawymi informacjami na temat Jessie Burton i jej książek: 'Miniaturzystka' i 'Muza'. Muzę recenzowałam w listopadzie. Oto recenzja: Muza

A oto garść ciekawych informacji:
Pierwsza z nich to planowany serial na podstawie 'Miniaturzystki':
W sierpniu tego roku  (2016) telewizja BBC ogłosiła, że rozpoczyna prace nad serialową wersją książki. Autorem scenariusza jest John Brownlow, scenarzysta filmu Sylwia, w którym główne role zagrali Gwyneth Paltrow i Daniel Craig (cytat z maila Wydawnictwa Literackiego).



Druga ciekawostka to link to wywiadu z Jessie Burton w BBC:


Trzecia informacja to ta o angielskim audiobooku 'Muza', w którym kwestie Odelle Bastien czyta Cathy Tyson. Brytyjska aktorka ma również karaibskie korzenie.

Zawód: agent. Wywiad z Juliet Mushens
Juliet Mushens
Czwarta informacja to wywiad z   Juliet Mushens, która odkryła Jessie Burton, autorkę sprzedanej w milionowym nakładzie Miniaturzystki i Muzy

 

6 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie informacja o serialu. Książka bardzo przypadła mi do gustu. Oby jej fabuła wypadła na ekranie równie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie interesujący. BBC robi dobre seriale.

      Usuń
  2. Ale super, że powstanie serial, chociaż wolałabym "Muzę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo 'Muzę' czytałam, a 'Miniaturzystki' nie.

      Usuń
  3. Próbowałem kiedyś dorwać "Miniaturzystkę", ale nic z tego nie wyszło i ciągle nie znam twórczości tej autorki. A ona zdobywa taką sławę i takie sukcesy! :) Musze zmusić mojego Mikołaja, żeby sprawił mi dokładnie te książki pod choinkę. Zobaczymy, czy się zgodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czytałam 'Miniaturzystki', dopiero 'Muzę'. Życzę hojnego i domyślnego Mikołaja.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...