czwartek, 22 grudnia 2016

Kolorowanki nie odstresowały mnie......

Dzień dobry,
Już lada dzień święta, ale ja i tak wolę produkować posty... i słuchać Mankella. Coś mi iPod urywa fragmenty i nie wiem czy to wina audiobooka czy mojego sprzętu. 
Chciałam napisać ten dzisiejszy post o kolorowankach odstresowujących tak dla sprawiedliwości. 

Zdjęcie jest printscreenem z przypadkowo wybranej grafiki w Google po wpisaniu 'kolorowanki odstresowujące'

O kolorowankach pisałam dwukrotnie, bo dwie kolorowanki mam. Jedną o kotkach, a drugą o kwiatkach. Były fajne i pochlebnie o nich napisałam. Ale teraz zajmę się przymiotnikiem 'odstresowujące'.  Tak się składa, że od jakiegoś czasu potrzebuję się odstresowywać. Ale tak naprawdę, żeby nie myśleć o problemach, a nie spowalniać się po zajętym dniu. I okazuje się, że nie łapię się za kolorowanki. Że one sobie leżą bezczynnie. Po prostu, gdy człowiek na pełną głowę problemów, to kwiatki do kolorowania wydają się nieistotne. Ale jakoś żyję i staram się odprężać. A w tym celu służą mi:
1. Książki
2. Audiobook (stwierdziłam, że jak człowiek siedzi sam w pokoju, to nic nie relaksuje tak jak sączący się głos z iPoda....). Widocznie człowiek jest istotą stadną. 
3. Elvis na Święta (kupiłam CD sobie w zeszłym roku i słucham tego na okrągło):


A najładniejsza piosenka elvisowoświąteczna to 'The Wonderful World Of Christmas':


Ale wracając do tematu odstresowywania to pomaga też gotowanie, gdy człowiek skupia się na czymś konkretnym. Znajomy, który czyta mądre książki mówi, że to mindfulness. Pewnie tak.

Mam nadzieję, że do kolorowanek wrócę, jak będę weselsza, bo na razie wolę porządnego Mankella z trupem w tle. 

A na koniec świąteczne demotywatory:
Ten dedykują Klarci Kasi z bloga ''Z pasją o dobrych książkach'

A ten to sobie dedykuję, bo nie mam ochoty w tym roku na sprzątanie. Zgarnę co tam wystaje i tyle.

Nie mówię wesołych świąt, bo jeszcze napiszę. 
Piszcie, jak Wy oceniacie kolorowanki i co was odstresowuje.

2 komentarze:

  1. Na mnie również nie potrafiłyby wpłynąć odstresująco....
    Presley ...ach ten jego ciepły głos.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...