czwartek, 5 stycznia 2017

Stosik z przełomu 2016/2017

Dzień dobry,
O stosikach już z miesiąc Wam nie pisałam, ale po pierwsze ograniczam się z książkami, żeby nie nabierać więcej niż mogę przeczytać, bo ledwie 1 stycznia uporałam się z tym wielgachnym stosiskiem z października. 
Człowiek chciałaby przeczytać i to i tamto, a potem nie daje rady. Więc moje postanowienie noworoczne to 6 książek recenzenckich na miesiąc. Przypomnijcie mi, jak złamię to postanowienie ;)

No więc przed świętami zadziwiło mnie wydawnictwo Fronda, od którego dostałam paczkę. Oto jej zawartość:


 Bardzo dziękuję! 

Przed świętami wygrałam też książkę kresową:

 I książka od MG:

 Po świętach dostałam też książkę niespodziankę od Magazynu Fanbook. Bałam się tej niespodzianki i nie wiedziałam, czy rzeczywiście coś dostanę, ale przyszła książka sensacyjna, czyli taka, jaką lubię i magazyn Fanbook, który przeczytałam z wielkim zainteresowaniem, bo jest tam i wywiad z Andrzejem Pilipiukiem, i świetna rozmowa z wydawcami i księgarzami oraz wywiad ze Szczepanem Twardochem. Świetny magazyn, który zamierzam sobie kupować.

Więc wygląda ten stosik tak:
 Jeszcze dostałam najnowszą książkę Eko:
Więc książki recenzenckie na razie wyglądają następująco:

 Zaplanowałam w tym roku czytać po troszkę książki z półki:
Przez pomyłkę w kadr wszedł zeszycik do lektur....
W styczniu chciałabym przeczytać te dwie:

Mam też w planie ze 3 ebooki, ale tych Wam nie pokażę.
Więc najnowsze nabytki książkowe mają się tak oto:
 
 Tutaj sfotografowałam książki Eko:
W święta otrzymałam też kilka kartek świątecznych. Ta u góry to kartka - jak się możecie domyślić - z Australii, od takiej pani blogerki z Goodreads, z którą koresponduję w celu przypomnienia sobie języka, a u której święta były jak u Pawlaka, jak w piekle, czyli 90 stopni. Kartka szła 2 tygodnie:
 A to są wycinki z miejscowej bezpłatnej gazety. Jeden artykuł jest o świętowaniu Roku Leśmiana w regionie, a drugi to fragmenty dzienników doktora Zygmunta Klukowskiego. Tak się złożyło, że mam te pamiętniki, Więc je zaczęłam wreszcie czytać. Są ciekawe:



 Życzę Wam też wielu ciekawych stosików w Nowym Roku i pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Zaciekawilo mnie to czasopismo o książkach. Lektur z Twojego stosiku nie znam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasopismo jest ciekawe. I co ciekawsze, jest to czasopismo o książkach zwykłych, z różnych gatunków. TO kwartalnik.

      Usuń
  2. Wśród swojego smutku doznałaś też sporo pocieszeń jak widzę.....to cieszy.
    Twoje książeczki z Eko się ładnie prezentują.....
    A zdobycze są fantastyczne.

    Pozdrawiam Cię przedświątecznie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się mieć harmonogram czegokolwiek. Czyli książek, ale powoli zaczynam się poddawać....
      JA też pozdrawiam

      Usuń
  3. Takie niespodziewane przesyłki są najlepsze. Super! Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, ja też mam ogromne zaległości czytelnicze. Staram się wybierać mniej tytułów do recenzji, ale kiepsko mi to idzie. :)
    Karteczka z kangurami jest świetna.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rozumiem Ciebie doskonale. Tyle fajnych książek się wydaje co miesiąc, że aż się dziwię, że czytelnictwo w Polsce jest tak niskie.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...