wtorek, 7 lutego 2017

Co czyta ojciec Szustak? Filmik

Dzień dobry,
Znacie ojca Szustaka? To taki zakonnik, który w necie mówi o wszystkim. Ostatnio doczekał się nawet krytycznego artykułu w Tygodniku Powszechnym. Ja go słucham codziennie, bo daje mi to siły do codziennych zmagań z życiem. 
W każdym razie we wczorajszym odcinku wyjawił co czyta! Oto tej odcinek:
Mówi tu między innymi o swoim ulubionym pisarzu, który według ojca Szustaka - i z tym się zgadzam - opisuje pogmatwane wnętrze człowieka. 
Nie mówię jaki to pisarz, żebyście mieli ochotę sami posłuchać.

Pozdrawiam 
Iza

5 komentarzy:

  1. Tak, znam. Swego czasu regularnie słuchałam (bo jeszcze nie nagrywał na wizji). Bardzo mądre podejście do życia i trafione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam słuchać chyba 4 lata temu. I słucham co rano.

      Usuń
  2. Nie powiem, że nie jestem zaskoczona. Nigdy bym nawet nie pomyślała, że to może być ten pisarz. Mam jego dwie książki, z których jedną już przeczytałam, a która mnie ujęła czytelniczo bardzo.
    A teraz czuję się zachęcona do sięgnięcia po jeszcze inne.
    Fajnie, że wrzuciłaś ten filmik. Będę sobie rano, na dobry dzień, ojca Szustaka słuchać.
    Dobrego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda? Czytałam jedną, ale tam było dużo rozpaczy i uczuć takich przejmujących. Takie powiedzenie, że się czyta publicznie bardzo pomaga propagować czytanie. Więc poświęciłam temu filmikowi cały post.
    Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ojca Szustaka :)
    Aczkolwiek jestem zaskoczona jego ulubionym autorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...