piątek, 10 marca 2017

116 apoftegmatów do słuchania - mądrości Ojców Pustyni od Wydawnictwa Benedyktynów Tynieckich

Apoftegmaty w wersji audio
 Cytuję zapowiedź wydawniczą:
Przed kilku lat poprosiliśmy znanego aktora, Edwarda Linde-Lubaszenkę, o współpracę przy nagrywaniu wybranych tekstów z nurtu egipskiego monastycyzmu. Projekt długo domagał się dokończenia, i tak cieszymy się, że możemy dziś oddać w ręce sympatyków duchowości Ojców Pustyni audiobook z wyborem apoftegmatów, czyli krótkich form literackich, z których każda przebiega według schematu: abba odpowiada na pytanie ucznia. Dlatego też tej publikacji nadaliśmy tytuł taki, a nie inny: Abba, powiedz mi słowo.

Opakowanie zawiera dwie płyty, a na każdej z nich znajduje się 45 minut nagrań. Łącznie jest to 116 utworów, które przekazują istotę duchowej nauki Ojców Pustyni.

Wydawnictwo Benedyktynów w Tyńcu zaprasza...

2 komentarze:

  1. Bardzo interesujący audiobook.
    Posłuchałam tego co mi podesłałaś na Mp3 i bardzo mi te teksty się spodobały...dużo wnoszą w pojmowanie tego z czym się spotykamy..

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja tego wreszcie wysłucham, bo potrzeba mi czegoś motywującego. A tak swoją drogą, to czytam o Ojcach Pustyni w książce 'Ze Świętej Góry'. Wstrząsające jest to wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...