wtorek, 7 marca 2017

Stosik marcowy

Dzień dobry Wam wszystkim ;)
Posty o stosikach bardzo lubię. Tym razem nazbierałam pokaźny stos, żeby było 'na bogato'. Jak stół świąteczny. Zarzekałam się, że 6 na miesiąc i oczywiście pękłam już w marcu...
Ale wszystkie są wspaniałe, starannie dobrane. Nic przypadkowego. 
Z racji tej, że ostatnio wyglądam mniej więcej tak jak się czuję, czyli tak:


to zdjęć sobie raczej nie robię. Zrobiłam jedno i się wystraszyłam. Fotografuję więc namiętnie książki, które prezentują się znakomicie z każdej strony:
Stosik na marzec wygląda tak:
Troszkę się zmieniło odkąd zrobiłam to zdjęcie chyba w czwartek: przeczytałam Daukszewicza i Zajasa, natomiast wczoraj przyszła książka 'Wybrany'. Oto ona i inne do czytania. Bez 'W kraju Putina' bo to akurat czytam, więc książka leży na poręczy fotela:

Prawda, że ładne? 
A to te moje przesyłki recenzenckie po kolei:

A oto kilka uroczych ujęć tych moich cudeniek:


Tak poza tym to chciałabym w marcu przeczytać te oto książki z półki:

 A to jest to, czym powinnam się zająć, bo mi mózg się robi jak sito. Ale po pierwszym zapale, on raptownie znika....

A na koniec życzę Wam wiosny i miłego dnia. Wiosna radosna. Problemy są nadal, ale przynajmniej na spacerku milej:
Zdjęcie z ubiegłego roku...

7 komentarzy:

  1. Na ,,Słoneczne miasto" mam największą chęć :) Uwielbiam patrzeć na stosiki ^^ Mój liczy ok. 40 książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40?! Ogromna ilość! A kiedyś to przeczytasz?

      Usuń
  2. Pokaźny stos! Same pyszności :) miłego czytania. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnorodnie i ciekawie się Twój stosik prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę wypatrywać Twojej opinii na temat "Świętej góry" mam ochotę na tę książkę, ale potrzebuję jeszcze kropki nad i.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...