środa, 12 kwietnia 2017

Moje rekomendacje na UpolujEbooka

Jak wiecie, nie jestem przeciwniczką książek elektronicznych i audiobooków. Jeśli mam możliwość przeczytania danej książki elektronicznie, to ją czytam. Czasami chce człowiek posiadać książkę papierową, ale czasami chcemy przeczytać książkę, a nie mamy miejsca na półce, wtedy można wybrać ebook. 

 Najtańsze ebooki online na czytnik kindle oraz tablet ipad (pdf, epub, mobi) - UpolujEbooka.pl
Administracja portalu porównującego ceny ebooków zaproponowała mi uczestnictwo w rekomendowaniu ebooków. Zgodziłam się i niniejszym Wam prezentuję mój profil na upolujebooka.pl:

Bardzo Wam polecam zajrzeć na tę stronę, bo blogerów polecających jest więcej. Poza tym portal oferuje porównanie cenowe ebooków i audiobooków, a także zestawienia. Znalazłam bardzo ciekawe zestawienie najczęściej czytanych autorów książek  elektronicznych. Oto ono:
Nasuwa się jasny wniosek, że w formie elektronicznej najczęściej czytamy tzw. czytadła. kryminały, sensacyjne. 

Te i inne ciekawostki znajdziecie na stronie upolujebooka.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...