czwartek, 6 kwietnia 2017

Poirot o kobietach, Bronisława Ostrowska kochająca nieustannie i wiosna

Taki uroczy cytat o Poirocie znalazłam niedawno w książce 'Małe szare komórki', której szczęśliwą posiadaczką jestem od ponad roku (książki, znaczy się, a nie szarych komórek, ale może i mam szare komórki. Opinie na ten temat w rodzinie są mocno podzielone... Jedynie mąż jest pewien, że są...)
Oto ten cytat:
A Wy co o tym myślicie? Miał rację pan Herkules?

A w świecie wiosna. Te zdjęcia uchwyciłam w kadr ze dwa lata temu:


A wiersz na dzisiaj to zapomniana Bronisława Ostrowska ' Tyle godzin przede mną':
Tyle godzin przede mną:
Pierwsza, piąta, dziesiąta...
Będę liczyć daremno
Z mego ciemnego kąta!

Będę liczyć, jak biegną —
I tęsknić nieprzytomnie:
Że wszystkie podobne do mnie,
A żadna niepodobna do niego!

Jeszcze demotywator. Zobaczyłam go dzisiaj i pomyślałam sobie, że jest jak nasze życie, gdziekolwiek byśmy nie skręcili to albo zakaz wjazdu, albo ślepa uliczka...:
źródło: http://demotywatory.pl/4759390/Szach-i-mat
 Proszę o wybaczenie za brak konkretnych postów, ale zatrzymałam się na Dostojewskim. Gruba książka, więc długo idzie...
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...