piątek, 19 maja 2017

Stosik majowy

Dzień dobry,
W maju moje ukochane wydawnictwa wydają same dobre książki, bo i Cabre, i Hertmans i reportaże.. Suma sumarum, znów uzbierałam stos większy, niż dam radę przeczytać w maju. Ostatnio zdarzyło się tyle smutnych rzeczy, odejścia i żałoba, czekanie na nikogo itd. Nadzieja się tli, a każdy musi przejść swoją drogę... W każdym razie książki mi uprzyjemnią tę drogę:

To jednego dnia przyszło. Najtrudniejszą drogę przebył Hertmans, ale mam go wreszcie. Nie chciał do mnie przyjść, ale się udało. Bardzo wiele po tych książkach oczekuję, bo to moi ulubieni pisarze. No i Flanagan, ale on dopiero w czerwcu....

A to nowości od Frondy. Już z pół roku tam nie zaglądałam, a wydawnictwo oferuje wiele ciekawych książek historycznych...


Bez ostatnich przesyłek

Bez ostatnich przesyłek, za to z biografią Karskiego, którą wygrałam na LubimyCzytać i wreszcie chcę przeczytać.
Wszystkie nowości na mojej półce razem ;)


Przypominam o swoim profilu na Upoluj ebooka.pl

Trawę trzeba kosić, słonko świeci. Kończę zdjęciem kwiatków sprzed 2 lat:






10 komentarzy:

  1. Ciekawe pozycje....faktycznie umilą Ci czas chociaż jak widzę nie jest to chyba lektura łatwa i relaksująca.
    A ogród ma coraz większe wymagania....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dwa dni już koszę trawę. Jeszcze sad. Spaliłam dekolt i mnie piecze. Ogród zasiany, poza kapustą. Pory i selery w doniczce. Czekamy na deszcz. W każdym razie w dzień nie mam czasu czytać. Wieczorami czytam od 18 do 20.
      Przymarzły mi dwie tujki 'ślubne' kilka dni temu, gdy był ten duży mróz -6. . Muszę je zreanimować.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pozycje! Zaintrygowałaś mnie co do niektórych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. W tym miesiącu ukazały się świetne książki.

      Usuń
  3. No to masz co czytać. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Myślę, że znów nie dam rady w miesiąc i stosik przesunie mi się na następny, ale takie książki!

      Usuń
  4. Żadnej książki nie czytałam więc czekam na recenzje. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to super! Ty zawsze czytasz wszystko wcześniej niż ja. To raz jest odwrotnie.

      Usuń
  5. Świetny stosik, mój jest ogromny, trochę nazbierało mi się zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie większy niż mój? Ja się starałam być na bieżąco, ale nie wychodzi.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...