sobota, 10 czerwca 2017

Gra detektywistyczna - prośba do czytelników - i o typach czytających ze starego kalendarza...

 Dzień dobry,
Mam dziś do Was pytanie i prośbę. Kupiłam kiedyś taką oto grę. Widać ją na zdjęciu po lewej. Niedawno sprawdzałam w sklepie z grami. Polski odpowiednik kosztuje 116 zł. Ale to nieważne. Chodzi o to, że mój chrześniak lubi planszówki. No i wypatrzył tę. Chce grać. Znalazłam instrukcję do gry po polsku i nie wiem czy mu pozwolić w to grać? On ma 8 lat. Czy graliście w Cuedo?
Plansza
 Druga sprawa to garść fajnych tekstów, jakie wygrzebałam ostatnio w starym kalendarzu rolniczym:
 Pierwszy tekst jest o czytaniu. Mam nadzieję, że widać literki:
 Drugi tekst:
I to:

A na koniec memy o czytaniu, które znalazłam go w necie. Niestety nie znalazłam memów o planszówkach. Przepraszam za brak adresów www.





7 komentarzy:

  1. A sam Mao czytał dużo - oglądałam to w programie w TV Historia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne, że graliśmy w CLUEDO !!! Mam tę grę w polskiej wersji. Graliśmy w nią często. To bardzo fajna gra planszowa ! Polega na szukaniu mordercy. Możesz w nią grać z chrześniakiem, nawet jeśli ma on dopiero 8 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. To kamień spadł mi z serca, że to jest gra dla ośmiolatka. Skoro Wy gracie, to i ja mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytajmy więc, by aktualizować oprogramowanie w mózgu....ja powieści....

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak. DObra książka potrafi zresetować system, a przynajmniej go przewietrzyć. Ja w ten sposób ostatnio sobie wietrzę mózg i emocje audiobookiem 'Łabędzie Leonarda'.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...