środa, 26 lipca 2017

'Dlaczemru' - kotes od wydawnictwa Dlaczemu

Dzień dobry,
Wczoraj prezentowałam Wam książkę o pomysłach dla domu, prezent od Dlaczemu. Dziś opiszę Wam Kotes. Kotes zachwycił moją bratanicę. To trochę zeszyt, trochę album, a na pewno coś przeuroczego, z czym nie zechcę się rozstać. Wydawnictwo nazwało go 'Dlaczemru'. Oto link do strony:
 Kartki są twarde, kotki śliczne, cytaty mądre. Wydawca pisze, że kotes powstał przy współpracy z Fundacją KOT i ma na celu popularyzować adopcję podopiecznych Fundacji. Dodatkowo każdy może spersonalizować kotes dodając na jego pierwszą stronę zdjęcie własnego mruczka. Znajdziecie w nim również kocie sentencję, oraz śmieszne rysunki.
Jeszcze nie wiem do czego mi ten Kotes posłuży, czy do przepisów, czy na złote myśli. Może jako książka cytatów. Nie wiem jeszcze. Ale to urocze cacko. Może nic nie będę w nim pisać, tylko będę  co jakiś czas w niego się wpatrywać, bo te kotki są przeurocze. Oto fotografie wybranych stron:
Zdjęcia wysłane mi przez wydawcę

Zdjęcia wysłane mi przez wydawcę

Zdjęcia wysłane mi przez wydawcę

Zdjęcia wysłane mi przez wydawcę
Zdjęcia moje



Awiolu, patrząc na ten cytat, pomyślałam o Tobie ;)




Pozdrawiam,
Iza Łęcka-Wokulska
Za kotes dziękuję

4 komentarze:

  1. Prowadzę dziennik i poszukuję takich kreatywnych rzeczy do pisania, tak więc na pewno kupię, zwłaszcza że uwielbiam koty. :D I w ogóle "kotes" to cudna nazwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna rzecz dla mojej dwunastoletniej córki, która uwielbia koty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to masz tak duże dzieci? Na pewno kotes przypadnie jej do gustu.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...