poniedziałek, 24 lipca 2017

Nowe wydawnictwo Dlaczemu. Co oferują?

Dzień dobry,
Chciałam Was zachęcić do zwrócenia uwagi na nowe wydawnictwo:

Ich strona internetowa to:

http://dlaczemu.com/

Oto co piszą o sobie:

W zeszłym tygodniu wydawnictwo to zwróciło się do mnie z ofertą. Zgodziłam się na współpracę i w rezultacie otrzymałam tę oto pakę:

 Będę Wam ją opisywać w następnych postach....

Życzę Wam miłego dnia,
Iza

ps. Mam od 3 tygodni problemy z internetem, więc przepraszam za problemy. Dobrze, że mogę publikować posty, bo facebook, youtube i nawet OLX to jedynie tabula rasa.

3 komentarze:

  1. Zaciekawiło mnie to wydawnictwo - będę czekać na Twoje posty na temat ich publikacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes fajny. Czekam na pierwsze recenzje książek. Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam w takim razie na recenzje. Nie słyszałam o tym wydawnictwie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...